Lexus si v Evropě věří

Lexus si v Evropě věří

„Lexus by se mohl dostat v Evropě do zisku během dvou tří let. A to i přesto že se budou vozy této značky vyrábět stále v Japonsku,“ řekl na pařížském autosalonu Didier Leroy, šéf Toyota Motor Europe.

Toyota věří, že její v Evropě ztrátová značka Lexus začne brzy vydělávat. A to i přesto, že se situace na automobilovém trhu na starém kontinentu stále horší a japonské automobilce neprospívá silný jen.

Leroy ztrátu Lexuse, jehož úspěch v Evropě stojí a padá s hybridními vozy, nespecifikoval. Svá slova pronesl při premiéře nového hybridního konceptu LF-CC v Paříži.

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Mluvčí značky nedávno v rozhovoru pro Automotive News Europe potvrdil, nakolik hospodářský výsledek značky ovlivňují právě hybridní modely. V západní Evropě tvoří 85 procent prodejů a v Rusku 60 procent.

Leroy připustil, že objem prodejů v Evropě není tak velký, aby se zde vyplatilo vozy Lexus vyrábět. Nevyloučil to ale do budoucnosti. Předpokládá, že letos prodeje značky v Evropě včetně Ruska stoupnou na 46 000 vozů (loni 44 000). 
 

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků