Lexus si v Evropě věří

Lexus si v Evropě věří

„Lexus by se mohl dostat v Evropě do zisku během dvou tří let. A to i přesto že se budou vozy této značky vyrábět stále v Japonsku,“ řekl na pařížském autosalonu Didier Leroy, šéf Toyota Motor Europe.

Toyota věří, že její v Evropě ztrátová značka Lexus začne brzy vydělávat. A to i přesto, že se situace na automobilovém trhu na starém kontinentu stále horší a japonské automobilce neprospívá silný jen.

Leroy ztrátu Lexuse, jehož úspěch v Evropě stojí a padá s hybridními vozy, nespecifikoval. Svá slova pronesl při premiéře nového hybridního konceptu LF-CC v Paříži.

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Mluvčí značky nedávno v rozhovoru pro Automotive News Europe potvrdil, nakolik hospodářský výsledek značky ovlivňují právě hybridní modely. V západní Evropě tvoří 85 procent prodejů a v Rusku 60 procent.

Leroy připustil, že objem prodejů v Evropě není tak velký, aby se zde vyplatilo vozy Lexus vyrábět. Nevyloučil to ale do budoucnosti. Předpokládá, že letos prodeje značky v Evropě včetně Ruska stoupnou na 46 000 vozů (loni 44 000). 
 

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků