Lexus si v Evropě věří

Lexus si v Evropě věří

„Lexus by se mohl dostat v Evropě do zisku během dvou tří let. A to i přesto že se budou vozy této značky vyrábět stále v Japonsku,“ řekl na pařížském autosalonu Didier Leroy, šéf Toyota Motor Europe.

Toyota věří, že její v Evropě ztrátová značka Lexus začne brzy vydělávat. A to i přesto, že se situace na automobilovém trhu na starém kontinentu stále horší a japonské automobilce neprospívá silný jen.

Leroy ztrátu Lexuse, jehož úspěch v Evropě stojí a padá s hybridními vozy, nespecifikoval. Svá slova pronesl při premiéře nového hybridního konceptu LF-CC v Paříži.

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Mluvčí značky nedávno v rozhovoru pro Automotive News Europe potvrdil, nakolik hospodářský výsledek značky ovlivňují právě hybridní modely. V západní Evropě tvoří 85 procent prodejů a v Rusku 60 procent.

Leroy připustil, že objem prodejů v Evropě není tak velký, aby se zde vyplatilo vozy Lexus vyrábět. Nevyloučil to ale do budoucnosti. Předpokládá, že letos prodeje značky v Evropě včetně Ruska stoupnou na 46 000 vozů (loni 44 000). 
 

bazar

Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 016 km
Cena: 600 000 Kč
Toyota Land Cruiser 3
Rok výroby: 2004
Stav: 161 771 km
Cena: 314 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2014
Stav: 130 394 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Avensis 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 465 km
Cena: 118 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků