Lexus si v Evropě věří

Lexus si v Evropě věří

„Lexus by se mohl dostat v Evropě do zisku během dvou tří let. A to i přesto že se budou vozy této značky vyrábět stále v Japonsku,“ řekl na pařížském autosalonu Didier Leroy, šéf Toyota Motor Europe.

Toyota věří, že její v Evropě ztrátová značka Lexus začne brzy vydělávat. A to i přesto, že se situace na automobilovém trhu na starém kontinentu stále horší a japonské automobilce neprospívá silný jen.

Leroy ztrátu Lexuse, jehož úspěch v Evropě stojí a padá s hybridními vozy, nespecifikoval. Svá slova pronesl při premiéře nového hybridního konceptu LF-CC v Paříži.

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Lexus LF-CC: studie jako předobraz nového IS

Mluvčí značky nedávno v rozhovoru pro Automotive News Europe potvrdil, nakolik hospodářský výsledek značky ovlivňují právě hybridní modely. V západní Evropě tvoří 85 procent prodejů a v Rusku 60 procent.

Leroy připustil, že objem prodejů v Evropě není tak velký, aby se zde vyplatilo vozy Lexus vyrábět. Nevyloučil to ale do budoucnosti. Předpokládá, že letos prodeje značky v Evropě včetně Ruska stoupnou na 46 000 vozů (loni 44 000). 
 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků