Lexus RX po faceliftu se ukázal v Praze. Je důkazem, že Lexus naslouchá výtkám

Kurfiřt  |  27. 08. 2019 18:46

S tímhle zmetkem nic nenadělají, motory napříč, zadek tahá za sebou jak chromý pes, osmiválce neumí, srovnání s X7 je silně nepatřičné.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  27. 08. 2019 19:54

Zákazník černého naftového Mercedesu s černými skly nebude nikdy zákazníkem Lexusu a naopak. Oba by se za opačný vůz styděli.

Odpovědět  |   | 
Kurfiřt  |  27. 08. 2019 20:14

No vzhledem k tomu, že zákazníků Mercedesu je mnohonásobně víc než zákazníků Lexusu a to i při tom, že Mergl je dražší značka, tak je jasné, že Lexus se kupuje jenom jako z nouze ctnost. Prostě se to tváří jako prémie, ale je to jen naleštěný prd vyjma jediného modelu, který snese přísná měřítka prémie a to je LC. Za ten by se zákazník Mercedesu nestyděl.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  27. 08. 2019 20:27

neni nutne se vymezovat, zakazniku Dacie je jeste vice a neznamena to ze mercedes je horsi nebo lepsi ;)

proste uplne jine cilove skupiny lidi

Odpovědět  |   | 
Kurfiřt  |  27. 08. 2019 20:44

Jednak zákazníků Mercedesu je daleko víc než zákazníků Dacie (Mercedes ročně prodá skoro 2,5 mio. aut bez Smartu a bez náklaďáků, Dacie usmolí něco kolem tři čtvrtě milionu)
https://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/...
a druhak průměrná prodejní cena Mercedesu mnohonásobně vyšší než průměrná cena Dacie.

Odpovědět  |   | 
MV.  |  28. 08. 2019 08:39

byl to priklad... mohl sem rici zakazniku Toyoty,VW apod...

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 08. 2019 09:45

A) Podstatnu cast predajov Mercedesu tvori fleet a operak, cize situacie, kde ludia auto nevlastnia a nejazdia na nom z vlastnej vole.

B) Lexus nepredava dodavky a holobyt verzie svojich modelov.

C) Ked presadnes z normalnej A-classe do zakladnej Corolly, zistis, ze kvalita materialov sa znatelne posunula smerom hore.

D) Lexus nepouziva motory z Dacie ;)

Odpovědět  |   | 
Kurfiřt  |  28. 08. 2019 23:27

A) podstatnou část prodejů (tedy vysoko nad 50%) tvoří fleet a leasing u všech prémiových značek včetně Lexusu. Takže tvoje "moudro" lze říci o Merglu, stejně jako o BMW, Audi, Volvu, Jaguaru nebo Lexusu.

B) To, že Mergl prodává dodávky, popelářské vozy nebo kamiony nic nemění na tom, že je to špičkový výrobce prémiových aut a v nejluxusnější a nejprestižnějších kategorii (velké limošky) bezkonkurenčně největší.

C) Když přesedneš A-klasse do Corolly, tak zjistíš, že mezi interiérem prémie a mainstreamu (notabene japonského) je propast jak Macocha. Jediná kůže v Corolle je umělá kůže, jediný hliník nebo dřevo v Corolle jsou nabarvené plasty, prostě nic pravého, pouze fejk na fejk. A když používáš infotainment v A-klasse a přesedneš do Corolly, tak je to kulturní šok nebo exkurze do 90 let minulého tisíciletí.

D) A to je v některých případech velká škoda, protože třeba zdechlá motorizace v CT200h je velká ostuda Lexusu a kdyby dostal třeba tu 1.3 z Mercedesu/Renaultu/Dacie, tak by si o 1000% polepšil.
http://www.zeperfs.com/en/duel7285-3891.htm...

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  27. 08. 2019 20:00

Tak to nevím, kterým protože je to čím dál hnusnější

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  27. 08. 2019 21:16

Tak ono tisickrat se muze snazit Lexus ten infotainment mit jako BMW jenze vzdycky tam nakonec bude ten rozdil, ze BMW to fungovat bude, zatimco Lexusu ne. Zoufale nefunkcni infotainment je tradicni stalici v nabidce Lexusu, zakaznici uz by byli vyslovene sokovani kdyby neco melo byt jinak.
Zachovany byly evidentne i prehistoricke analogove budiky, ktere dnes konkurence nahrazuje i ve vozidlech nizsi tridy s cenovkou petinovou proti tomuhle Lexusu.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  28. 08. 2019 09:38

1. Analogovy budik je drahsi ako LCD :)
2. Ty si kupujes auto kvoli infotainmentu?

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 08. 2019 19:03

Tak auto kvůli infotainmentu kupuje asi málokdo, na druhou stranu koupi nového auta bez infotainmentu si už dneska taky neumím představit. A Toyoty právě taková auta tak trochu bez infotainmentu jsou. AndroidAuto (což už mají dávno úplně všichni včetně Dacie apod.) budou implementovat ještě jak dlouho? Rok? Dva? Víc? Nechápu - japonská auta jsou v tomto obecně trochu exoti, ale koncern Toyota je teda ultraexot...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  28. 08. 2019 21:42

Exot je Android, s jablkem si Japonci rozumi

Odpovědět  |   | 
E15  |  28. 08. 2019 22:16

možná v USA, ne tak v Evropě...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  28. 08. 2019 10:33

Mám právě ten infotainment s ovládaním přes tu myš na střední konzole - remote touch v Lexusu GS. A nemám s tím žádný problém. Možná jsem nenáročný a nic lepšího neznám... ale přijde mi to mnohem lepší než ovládat displej dotykem někde uprostřed palubky.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  03. 09. 2019 07:35

Já bych z toho Inft. nedělal kovbojku...je to o zvyku..kdysi jsem měl volvo S80 s navigací na niž ve všech testech nadávali, ale mě přišla naprosto v pohodě a byl jsem s ní spokojený..

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  03. 09. 2019 08:09

Shodou okolností jsem měl před Lexusem taky S80 Pokud myslíte tu navigace, co vyjížděla a palubky a ovládala se tím jednoručným ovladačem pod volantem, tak tu jsem měl taky. A taky jsem s ní neměl problém, naopak, bylo to hodně promyšlené ovládání, člověk nemusel sundat ruku z volantu, jeden směrový ovladač a dvě tlačítka a bylo to skvělé.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  28. 08. 2019 07:38

Který hnup fotí hadry.

Odpovědět  |   | 
Ef  |  29. 08. 2019 10:50

S NX jsem jezdil..Prostorově to ujde,kvalita špičková ,Motor nekomentuju je jaký je, ale jízda mně poněkud zklamala...Podvozek a řízení jsou jalové a odpružení špatně filtruje nerovnosti, a to jsem měl obuty normální kola, žádný loukotě. stávající GLK jezdí mnohem lépe..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 15 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta