Lexus RX po faceliftu se ukázal v Praze. Je důkazem, že Lexus naslouchá výtkám

19 komentářů

Ef
29. srpna • 10:50

S NX jsem jezdil..Prostorově to ujde,kvalita špičková ,Motor nekomentuju je jaký je, ale jízda mně poněkud zklamala...Podvozek a řízení jsou jalové a odpružení špatně filtruje nerovnosti, a to jsem měl obuty normální kola, žádný loukotě. stávající GLK jezdí mnohem lépe..

Kankunen
28. srpna • 7:38

Který hnup fotí hadry.

Ne321
27. srpna • 21:16

Tak ono tisickrat se muze snazit Lexus ten infotainment mit jako BMW jenze vzdycky tam nakonec bude ten rozdil, ze BMW to fungovat bude, zatimco Lexusu ne. Zoufale nefunkcni infotainment je tradicni stalici v nabidce Lexusu, zakaznici uz by byli vyslovene sokovani kdyby neco melo byt jinak. :-D
Zachovany byly evidentne i prehistoricke analogove budiky, ktere dnes konkurence nahrazuje i ve vozidlech nizsi tridy s cenovkou petinovou proti tomuhle Lexusu.

Ef
3. září • 7:35

Já bych z toho Inft. nedělal kovbojku...je to o zvyku..kdysi jsem měl volvo S80 s navigací na niž ve všech testech nadávali, ale mě přišla naprosto v pohodě a byl jsem s ní spokojený..

Marek71
3. září • 8:09

Shodou okolností jsem měl před Lexusem taky S80 :-) Pokud myslíte tu navigace, co vyjížděla a palubky a ovládala se tím jednoručným ovladačem pod volantem, tak tu jsem měl taky. A taky jsem s ní neměl problém, naopak, bylo to hodně promyšlené ovládání, člověk nemusel sundat ruku z volantu, jeden směrový ovladač a dvě tlačítka a bylo to skvělé.

Marek71
28. srpna • 10:33

Mám právě ten infotainment s ovládaním přes tu myš na střední konzole - remote touch v Lexusu GS. A nemám s tím žádný problém. Možná jsem nenáročný a nic lepšího neznám... ale přijde mi to mnohem lepší než ovládat displej dotykem někde uprostřed palubky.

Joe Doe
28. srpna • 9:38

1. Analogovy budik je drahsi ako LCD :)
2. Ty si kupujes auto kvoli infotainmentu?

E15
28. srpna • 19:03

Tak auto kvůli infotainmentu kupuje asi málokdo, na druhou stranu koupi nového auta bez infotainmentu si už dneska taky neumím představit. A Toyoty právě taková auta tak trochu bez infotainmentu jsou. AndroidAuto (což už mají dávno úplně všichni včetně Dacie apod.) budou implementovat ještě jak dlouho? Rok? Dva? Víc? Nechápu - japonská auta jsou v tomto obecně trochu exoti, ale koncern Toyota je teda ultraexot... :-)

bzzz
28. srpna • 21:42

Exot je Android, s jablkem si Japonci rozumi ;-)

E15
28. srpna • 22:16

možná v USA, ne tak v Evropě...

Neurotic
27. srpna • 20:00

Tak to nevím, kterým protože je to čím dál hnusnější:-D

Kurfiřt
27. srpna • 18:46

S tímhle zmetkem nic nenadělají, motory napříč, zadek tahá za sebou jak chromý pes, osmiválce neumí, srovnání s X7 je silně nepatřičné.

Hernandez
27. srpna • 19:54

Zákazník černého naftového Mercedesu s černými skly nebude nikdy zákazníkem Lexusu a naopak. Oba by se za opačný vůz styděli.

Kurfiřt
27. srpna • 20:14

No vzhledem k tomu, že zákazníků Mercedesu je mnohonásobně víc než zákazníků Lexusu a to i při tom, že Mergl je dražší značka, tak je jasné, že Lexus se kupuje jenom jako z nouze ctnost. Prostě se to tváří jako prémie, ale je to jen naleštěný prd vyjma jediného modelu, který snese přísná měřítka prémie a to je LC. Za ten by se zákazník Mercedesu nestyděl.

Joe Doe
28. srpna • 9:45

A) Podstatnu cast predajov Mercedesu tvori fleet a operak, cize situacie, kde ludia auto nevlastnia a nejazdia na nom z vlastnej vole.B) Lexus nepredava dodavky a holobyt verzie svojich modelov.C) Ked presadnes z normalnej A-classe do zakladnej Corolly, zistis, ze kvalita materialov sa znatelne posunula smerom hore.D) Lexus nepouziva motory z Dacie ;)

Kurfiřt
28. srpna • 23:27

A) podstatnou část prodejů (tedy vysoko nad 50%) tvoří fleet a leasing u všech prémiových značek včetně Lexusu. Takže tvoje "moudro" lze říci o Merglu, stejně jako o BMW, Audi, Volvu, Jaguaru nebo Lexusu.B) To, že Mergl prodává dodávky, popelářské vozy nebo kamiony nic nemění na tom, že je to špičkový výrobce prémiových aut a v nejluxusnější a nejprestižnějších kategorii (velké limošky) bezkonkurenčně největší.C) Když přesedneš A-klasse do Corolly, tak zjistíš, že mezi interiérem prémie a mainstreamu (notabene japonského) je propast jak Macocha. Jediná kůže v Corolle je umělá kůže, jediný hliník nebo dřevo v Corolle jsou nabarvené plasty, prostě nic pravého, pouze fejk na fejk. A když používáš infotainment v A-klasse a přesedneš do Corolly, tak je to kulturní šok nebo exkurze do 90 let minulého tisíciletí.D) A to je v některých případech velká škoda, protože třeba zdechlá motorizace v CT200h je velká ostuda Lexusu a kdyby dostal třeba tu 1.3 z Mercedesu/Renaultu/Dacie, tak by si o 1000% polepšil.
http://www.zeperfs.com/en/duel7285-3891.htm...

MV.
27. srpna • 20:27

neni nutne se vymezovat, zakazniku Dacie je jeste vice a neznamena to ze mercedes je horsi nebo lepsi ;) proste uplne jine cilove skupiny lidi

Kurfiřt
27. srpna • 20:44

Jednak zákazníků Mercedesu je daleko víc než zákazníků Dacie (Mercedes ročně prodá skoro 2,5 mio. aut bez Smartu a bez náklaďáků, Dacie usmolí něco kolem tři čtvrtě milionu)
https://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/...
a druhak průměrná prodejní cena Mercedesu mnohonásobně vyšší než průměrná cena Dacie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MV.
28. srpna • 8:39

byl to priklad... mohl sem rici zakazniku Toyoty,VW apod...

Doporučujeme

Články odjinud