Lexus RX má po faceliftu. Hledělo se především na techniku v interiéru a bezpečnost

21 komentářů

Mart
31. května • 18:10

Nič pre nízkopudových ľuďí.

Zubr
30. května • 14:12

Jo hledělo se na techniku, zvětšený displej má být jako ta zlepšená technika? K smíchu. A přitom solidní čtyřkolku dodnes neumí.
https://www.youtube.com/watch...

Assasin
30. května • 15:07

Ale di ty brepto. Dej si ještě sklínku mléka. S čistým spalovákem má Toyota jendny z nejlepších 4x4 systémů, např. v podobě LC. Většina výrobců hybridy 4x4 nedělá. Snad by se někteří dokázali srovnat. Jde o úplně jinou techniku. pokud budeš chtít Lexe 4x4, kup si tohle: https://www.youtube.com/watch...

Zubr
30. května • 18:43

S čistým spalovákem v offroadu je to každému platné jak mrtvému zimník. Většina prémiových výrobců hybridy dělá. X5 45e, RR P400e, Cayenne e-hybrid nebo Q7 e-tron mají plug-in hybridy a jsou to všechno poctivé čtyřkolky s pohonem spalovacího motoru na předek i zadek. S hybridem to prostě Lexus neumí a šidí zadní pohon elektromotorem a podle toho to vypadá.

.
30. května • 9:33
Kankunen
30. května • 10:09

Červená ravka na Giru je ještě odpornější.

JirkaX
30. května • 15:43

v naftovém česku to težko někdo koupí, zbohatlík musí mít naftu..

iPace
30. května • 17:35

a vidis, prodalo se jich v 2018 vic nez SQ7 :-O

Lukáš
30. května • 18:35

Kdybys nekecal, Q7 673 ks. RX 119 ks
http://portal.sda-cia.cz/stat.php...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
iPace
31. května • 8:17

ja psal SQ7 ne Q7 ;-) takze nekecama ty neumis cist ;-)

stealth01
31. května • 12:33

Trochu nefer, když operujes s čísly něčeho, co nejde koupit. Kolik originálních korunovacnich klenotů se minuly rok prodalo? Stejná logika.

iPace
1. června • 19:41

SQ7 jde normalne koupit a slo normalne koupit jak letos tak v lonskem roce ;-) vypadek byl na par mesicu za ktere by to auto nedosahlo v CR ani na polovinu toho co ziskal RXto auto si dokonce kupuji obdobni zakaznici, ac je tam rozdil v cene i vice nez milion, znam hned nekolik lidi s SQ7 i RX kteri si dana auta projizdela oboji a o obou uvazovali v uzsim vyberu

.
2. června • 12:56

Kecy, ten kdo chce dynamiku SQ7 tak o RX nezavadí ani klacíkem. To jsou úplně jiné světy i cenově. RX může s bídou konkurovat základní Q7.

Xman
2. června • 22:25

Já bych dokonce řekl, že do třídy X5, Q7, RR Sport nebo GLE patří RX450h jenom velikostí, technika je značně ošizená, takže po technické stránce je to taková pseudoprémie, motor napráskaný napříč před přední nápravou, vpředu mainstreamové McPhersony, neumí vzduchové pérování, neumí klasickou čtyřkolku, prostě pár serepetiček v interiéru a tím ta prémiovost hasne.

iPace
3. června • 9:39

no tak to bez rict tem lidem do oci, tem co si tyhle auta kupujou a opravdu na ne maj penize a nezvatlaj o nich jen nekde na foru :-D to stejne tridy patri treba i XC90 kde jsou jen 4 valcove 2 litry, taky je lidi kupujou :-O jak je to jenom mozne kdys zkuseni diskuteri kdesi v hlubinach autorevue by o ty auta nezavadili ani pohledem, natoz aby si je koupili za virtualni penizky :-D

//
30. května • 17:47

a kolik se těch Q7 prodalo s V6 v naftě..? za minulý rok..?

.
30. května • 11:29

To máš pravdu, ale hoď tohle čudo do červené a bude to těžké rozhodování, ve stylu hnusný a ještě hnusnější.

Adam
30. května • 12:19

Tak vyberte jine auto napr bmw a za 10 porovname naklady na servis...

stealth01
30. května • 14:25

Zaprve si myslím, ze s tou spolehlivostí Toyoty/Lexe to nebude tak horké, kazí se všechno a nezijeme v kouzelném světě zázraků a zadruhé kterého majitele nového auta zajímá spolehlivost? Když se to pokazí, tak to proste dam do servisu, dostanu náhradní auto a pak si to ze servisu zase vyzvednu. V čem je problem?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
..
30. května • 15:33

myslet znamená h*** vědět..

.
30. května • 12:57

Jj, to je tak jediná disciplína ve které tahle hnusná Berta může bodovat a kterou mám u zadele.

Doporučujeme

Články odjinud