No, sice se vytahujou, že maj "nejsilnější motor třídy" -ale proti 3.5 mercedesu jen o 4 koníky, a MB má zato jednak větší krouťák (pravda taky jen o trochu) ale hlavně v mnohem širším rozmezí - 2.400-5.000 ot.. A válečková vahadla a VVTi - no to taky není bůhvíjaká revoluce .. - roller rockers měl z laciných aut třeba mitsu colt v roce 1992 Článek je (skoro doslova) opajcován odtud: http://www.worldcarfans.com/news.cfm/newsID/2060405.004/page/1/lang/eng/lexus/lexus-rx350-in-depthvčetně fotek - nikde jsem si nevšim, že by se k tomu "autor" přiznal...
Nejde o nejsilnější motor ve své třídě, jde o to, že Lexus má nyní nejdynamičtější SUV v dané třídě se šestiválcem.Co se týká Vašeho odkazu, myslím že je velmi nekorektní takové věci psát, bez znalosti souvoslosti. Daný odkaz je pouze kopií tiskové zprávy Lexusu, která je k dispozici na press webu této automobilky. Bez jediné změny písmenka. Článek, který jsem zde psal vychází také z tiskové zprávy, kterou vydalo české zastoupení Lexusu, je ovšem okleštěna od běžných "superlativních" řečí. Obrázky jsou totožné z prostého důvodu. Jak já, tak očividně i daný zdroj čerpal z press webu, kde jsou dané obrázky k dispozici. Proto nevidím důvod, abych se přiznával, že jsem z daného webu něco opisoval. Ostatně danou tis. zprávu bez změny, tedy v podobě jaká vyšla na worldcarfans můžete najít na desítkách dalších webů.Příště bude lepší sehnat více informací, než někoho "obviníte". Díky za pochopení
jasně, jenomže daný zdroj se - na rozdíl od vás - k původu informací hlásí :"Text & Photos courtesy Toyota Motor Corporation" - třeba takhle se to dělá, ne ?Takže žádný, že " velmi nekorektní..bez souvislostí" - nekorektní je podepsat se pod něco,co jsem jen opsal...i když trochu změnil slovosled. Jestli tohle nechápete, pak je zbytečné o tom debatovat. Nic osobního..
O RX 350 jsem psal daleko před tím, než přišla tisková zpráva Lexusu. Nyní vyšlo jenom shrnutí s cenou a výbavou a většina infa již byla použita předtím ze zdrojů, které nebudu jmenovat. Takže je to jenom rekapitulace toho minulehé + rozšíření o některé další informace. Proto nevidím důvod sdělovat podobné zdroje. Ostatně není k tomu žádný důvod ani v případě, pokud by šlo o čistý výtah z tiskovky.
Velký fešák - už se těším na svezení ... Ale malou výtku bych asi měl - dřevěná dekoce - alepson tedy z fotek - na mne působí trochu lacině
Ceník mě velmi příjemně překvapil. Vzhledem ke kvalitě a výbavě začíná být Lexus u nás zatraceně konkurenceschopný. Dotaz - řídil tu už někdo RX 350? Podařilo se Lexusu udělat něco s poměrně vysokou hladinou hluku, kterou se vyznačovala RX300? Dalším problémem bude pravděpodobně navigace, alespoň pokud stále zná pouze Prahu a Brno. Ve svém současném autě ještě dokážu tolerovat přenosného Garmina, ale nová auta by již jako samozřejmost měla mít slušnou navigaci i se slušnou mapou ČR - tu oceníte nejenom pokud v nějakém menším městě hledáte ulici ale třeba i k časovému odhadu, zda dojedete včas na schůzku.
S navigaci mas problem i u Mercedesu.
Zdravím, RX 350 jsem ještě neřídil, je to velmi "horká" novinka, ovšem co se týká hluku, měla by na tom být tato verze lépe, než minulý model. Větší hluk u RX 300 byl poměrně znám, proto jsem uvedl v článku graf porovnání hluku obou motorů. Jak z něj vyplývá, je rozdíl v různém spektru otáček o 0-cca 5 dB, což by měl být až poloviční hluk motoru, proti třílitru. Jaká ovšem bude skutečná realita nelze z tohoto grafu říci.
Díky, článek jsem jen zběžné prolétl, grafu hluku jsem si nevšiml. Máte ale pravdu, hluk je věc subjektivní, bude to chtít vyzkoušet a hlavně s něčím porovnat. U starého modelu se mi povedlo přesednout do RX 300 z benzínového Land Cruiseru 120 a překvapilo mě o kolik byl Lexus hlučnější (a subjektivně i línější).
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.