Hvězdou pařížského stánku Lexusu bude modernizované kupé střední třídy RC.
Lexus RC to vůbec nemá jednoduché. Před čtyřmi lety přišlo kupé odvozené od modelu IS s odvážným designem, nad kterým kde kdo uznale pokyvoval hlavou. Jenže potom nakráčelo na svět úchvatné LC. Když jsem po testu, který mimochodem dopadl absolutním hodnocením, postavil před showroom LC právě vedle RC, nestačil jsem se divit, jaký rozdíl to je.
Základní designově kameny sice sdílí, ale vyšší ponton a celkově méně odvážné detaily prostě na LC nestačí. Alespoň částečně dohnat většího bratříčka se nyní RC pokouší v rámci faceliftu, který podle receptu rozmáchlého LC do jisté míry vaří.
Část denního svícení nyní v rámci světlometů výrazněji zasahuje do nárazníku. Změny na karoserii prý vylepšily aerodynamiku. Otvor chladiče je větší a členitější je i zadní nárazník. Zadní svítilny pak dostaly novou grafiku i tvar. Odlišný bude i výběr designu litých kol. Nový je také modrý odstínu laku Vortex.
Laděním si prošlo odpružení, které má tužší tlumiče a má nabídnou sportovnější jízdní vlastnosti. Změnami prý prošlo i pohonné ústrojí. O motorové paletě se však velké L ještě nešíří. Více informací si schovávají na pařížský autosalon.