Lexus RC F Track Edition dorazil do Česka. Máte-li 3,5 milionu Kč, neváhejte

kj  |  06. 04. 2019 13:40

Lexus by měl raději zapracovat na tom katastrofálním infotaimentu, nabízet ve vyší střední i šestiválec či dotáhnout interiéry alespoň 1/2 co má německá D3..

Odpovědět  |   | 
experience  |  06. 04. 2019 15:15

Nedávno jsem se vezl v Lexusu 600h a nezdálo se mi to zas tak tragické. Jeho majitel s ním byl spokojený. Měl už druhý, protože o ten první přišel při totálce, když to do něj napálil nějaký opilý feťák. Ta široká traverza vepředu před řidičem mu asi zachránila život a nic se mu přitom nestalo. Jen to má menší kufr kvůli baterkám.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 04. 2019 19:08

Ale vždyť oni to nabízí, šestiválce, stačí se podívat mimo EU, ale docela jistě nemůžou za chytrosti EU, jinak to tady nabízejí také.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 04. 2019 19:26

Mínusák jistě ví, jaké pokuty od EU hrozí za překročení limitů "škodlivin". Jinak tady s elekterm a pidi motory budou blbnout všichni právě kvůli tomuto.

https://www.lexus.com/models/ES/specifications...

Odpovědět  |   | 
karel.  |  06. 04. 2019 19:58

A jak je možné, že německá prémie šestiválce, osmiválce i dvanáctiválce nabízí a to i v EU?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 04. 2019 22:03

Že by nabízeli, nebo chtějí v brzké době nabízet i to co jsem vzpomínal, elektro, pidi motory (například Audi 1,0 tsi, Mercedes-Renault 1,3tce, BMW elektrovozy), ale Lexus nic takového nemá, tak to řeší hybridními pohony a na pořádné motory nezbývá moc prostoru. A i tak je myslím nejmenší objem motorů v autech Lexus 2,0 l. A pokud to tak bude dál pokračovat, tak neboj, také na ně dojde ještě více, tak jako Lexusu za chvíli nebudou stačit v EU jen hybridní pohony.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 04. 2019 22:08

A zapomněl jsem, kolik se prodá aut s osmiválci a dvanáctiválci a jsou v autech střední třídy, jak požadoval kj (kterému ovšem stačil jen šestiválec)? Škodliviny se počítají z celé produkce automobilky.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 04. 2019 11:03

A soudruzi, kteří tomu evidentně nerozumí, si mohou přečíst pořádně, nejlépe několikrát, dnešní článek https://www.autorevue.cz/koncern-fca-nasel-sikovno... ...

Odpovědět  |   | 
Libor  |  06. 04. 2019 19:57

S infotaimentem souhlas, to je skutečně slabina, ale interiéry má na úrovni D2 (Audi, Mercedes) a lepší než BMW, které zaostává.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  07. 04. 2019 08:19

Já BCh se nebál jít dal a říct, ze kvalitou zpracování je z ve srovnání s D3 nejdál. Nejsem v tom názoru sam, spousta zahraničních redaktorů má stejný názor.

Odpovědět  |   | 
a  |  08. 04. 2019 02:22

Nechápete, že zájemci o Track Edition, kteří ocení odlehčení tam a onde, titanový výfuk atd., prostě ryze technické věci, tak tihle lidi zas tak nebazírují na infotainmentu. Každý není loutka přirostlá natrvalo k matlafonu a navigaci.

Odpovědět  |   | 
><  |  06. 04. 2019 15:42

Toyota se spatne napsanym slovem luxus.

Odpovědět  |   | 
><  |  08. 04. 2019 08:04

Mercedes jako preznackovany Renault, Skoda montuje zastarale komponenty VW... Ten Lexus alespon funguje a drzi kvalitu i styl

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 62 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A