Lexus RC F na dalších snímcích včetně paketu Carbon a rébusu…

V Detroitu se předběžně představilo také špičkové provedení kupé Lexus RC, nyní už toho k němu víme více.

Novinka pod svojí přední kapotou ukrývá zážehový vidlicový osmiválec s objemem 5,0 l, výkonem přes 450 koní a točivým momentem alespoň 520 Nm. Poháněna jsou kola zadní nápravy prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky SPDS a v porovnání s modelem Lexus IS F mají být dynamické parametry i hospodárnost provozu lepší. To je v tuto chvíli bohužel prakticky vše, co k modelu Lexus RC F víme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexus RC F poprvé v provedení Carbon Package; všimněte si záhadného modrého vozu v pozadí...

Jedním z příplatkových prvků pro Lexus RC F se stává sada Carbon Package. Hovořilo se o ní už při představení vozu, ovšem teprve nyní vám ji můžeme ukázat na fotografiích. Jádrem tohoto paketu jsou, jak jistě čekáte, karosářské části vyrobené z uhlíkových kompozitů, mezi něž patří především střecha, kapota a výklopný spoiler ve výklopné zádi s aktivním ovládáním podle rychlosti jízdy.

Lexus RC F dostal pětilitrový osmiválec s výkonem přes 450 koní

Lexus RC F dostal pětilitrový osmiválec s výkonem přes 450 koní

Na sadě snímků, kterou vám nyní představujeme, stojí bílý vůz Lexus RC F opatřený sadou Carbon Package ve společnosti modrého auta, jež vypadá velmi podobně (včetně kompozitového křídla i střechy), ovšem má zřejmě standardní kapotu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ušlechtilé pohonné ústrojí nového kupé Lexus RC F

Oficiální stanovisko známo není, nicméně důvodů může být několik, přičemž nejpravděpodobnější bude zřejmě některá z těchto dvou variant: prvky sady Carbon Package by mohly být k mání i samostatně, případně kompozitová kapota bude k dispozici také v lakování v barvě karoserie. Inu, nechme se překvapit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modrý vůz má kompozitovou střechu i zadní křídlo, jak to ale bude s kapotou, to je zatím záhadou...
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků