Lexus RC F na dalších snímcích včetně paketu Carbon a rébusu…

V Detroitu se předběžně představilo také špičkové provedení kupé Lexus RC, nyní už toho k němu víme více.

Novinka pod svojí přední kapotou ukrývá zážehový vidlicový osmiválec s objemem 5,0 l, výkonem přes 450 koní a točivým momentem alespoň 520 Nm. Poháněna jsou kola zadní nápravy prostřednictvím osmistupňové samočinné převodovky SPDS a v porovnání s modelem Lexus IS F mají být dynamické parametry i hospodárnost provozu lepší. To je v tuto chvíli bohužel prakticky vše, co k modelu Lexus RC F víme.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexus RC F poprvé v provedení Carbon Package; všimněte si záhadného modrého vozu v pozadí...

Jedním z příplatkových prvků pro Lexus RC F se stává sada Carbon Package. Hovořilo se o ní už při představení vozu, ovšem teprve nyní vám ji můžeme ukázat na fotografiích. Jádrem tohoto paketu jsou, jak jistě čekáte, karosářské části vyrobené z uhlíkových kompozitů, mezi něž patří především střecha, kapota a výklopný spoiler ve výklopné zádi s aktivním ovládáním podle rychlosti jízdy.

Lexus RC F dostal pětilitrový osmiválec s výkonem přes 450 koní

Lexus RC F dostal pětilitrový osmiválec s výkonem přes 450 koní

Na sadě snímků, kterou vám nyní představujeme, stojí bílý vůz Lexus RC F opatřený sadou Carbon Package ve společnosti modrého auta, jež vypadá velmi podobně (včetně kompozitového křídla i střechy), ovšem má zřejmě standardní kapotu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ušlechtilé pohonné ústrojí nového kupé Lexus RC F

Oficiální stanovisko známo není, nicméně důvodů může být několik, přičemž nejpravděpodobnější bude zřejmě některá z těchto dvou variant: prvky sady Carbon Package by mohly být k mání i samostatně, případně kompozitová kapota bude k dispozici také v lakování v barvě karoserie. Inu, nechme se překvapit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modrý vůz má kompozitovou střechu i zadní křídlo, jak to ale bude s kapotou, to je zatím záhadou...
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků