Lexus RC F GT3 také míří do Ženevy. A tváří se hrozivě

Na ženevském autosalonu v roce 2014 představil Lexus koncept modelu RC F GT3. O tři roky později doveze na stejnou show již plně funkční závodní vůz.

Nový Lexus je v černé barvě a jeho závodní rysy podtrhuje masivní zadní křídlo i difuzor. Po evropské premiéře ve Švýcarsku jej čeká závodní debut v soutěžích ve Spojených státech, Japonsku i Evropě.

Verze GT3 je samozřejmě postavena na základech silničního RC F. Vůz pohání 5,4litrový osmiválec s výkonem 500 koňských sil! Podrobnosti o točivém momentu výrobce neprozradil, můžeme ale připomenout, že varianta pro běžné silnice nabízí 527 Nm.

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Pohonná jednotka bude spolupracovat se šestistupňovou sekvenční převodovkou, která je na míru uzpůsobena závodnímu vozu. Speciální RC F váží 1 300 kilogramů, je tedy o téměř 500 kg lehčí než silniční model.

Na autosalonu v Ženevě bude RC F GT3 vystaveno od 7. března, a to hned vedle modelu LS 500h, který také čeká světová premiéra.

Prohlédněte si následující galerii závodního speciálu Lexus RC F GT3, který čeká premiéra na autosalonu v Ženevě...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků