Lexus RC F GT3 také míří do Ženevy. A tváří se hrozivě

Na ženevském autosalonu v roce 2014 představil Lexus koncept modelu RC F GT3. O tři roky později doveze na stejnou show již plně funkční závodní vůz.

Nový Lexus je v černé barvě a jeho závodní rysy podtrhuje masivní zadní křídlo i difuzor. Po evropské premiéře ve Švýcarsku jej čeká závodní debut v soutěžích ve Spojených státech, Japonsku i Evropě.

Verze GT3 je samozřejmě postavena na základech silničního RC F. Vůz pohání 5,4litrový osmiválec s výkonem 500 koňských sil! Podrobnosti o točivém momentu výrobce neprozradil, můžeme ale připomenout, že varianta pro běžné silnice nabízí 527 Nm.

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Pohonná jednotka bude spolupracovat se šestistupňovou sekvenční převodovkou, která je na míru uzpůsobena závodnímu vozu. Speciální RC F váží 1 300 kilogramů, je tedy o téměř 500 kg lehčí než silniční model.

Na autosalonu v Ženevě bude RC F GT3 vystaveno od 7. března, a to hned vedle modelu LS 500h, který také čeká světová premiéra.

Prohlédněte si následující galerii závodního speciálu Lexus RC F GT3, který čeká premiéra na autosalonu v Ženevě...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků