Lexus RC F GT3 také míří do Ženevy. A tváří se hrozivě

Na ženevském autosalonu v roce 2014 představil Lexus koncept modelu RC F GT3. O tři roky později doveze na stejnou show již plně funkční závodní vůz.

Nový Lexus je v černé barvě a jeho závodní rysy podtrhuje masivní zadní křídlo i difuzor. Po evropské premiéře ve Švýcarsku jej čeká závodní debut v soutěžích ve Spojených státech, Japonsku i Evropě.

Verze GT3 je samozřejmě postavena na základech silničního RC F. Vůz pohání 5,4litrový osmiválec s výkonem 500 koňských sil! Podrobnosti o točivém momentu výrobce neprozradil, můžeme ale připomenout, že varianta pro běžné silnice nabízí 527 Nm.

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Pohonná jednotka bude spolupracovat se šestistupňovou sekvenční převodovkou, která je na míru uzpůsobena závodnímu vozu. Speciální RC F váží 1 300 kilogramů, je tedy o téměř 500 kg lehčí než silniční model.

Na autosalonu v Ženevě bude RC F GT3 vystaveno od 7. března, a to hned vedle modelu LS 500h, který také čeká světová premiéra.

Prohlédněte si následující galerii závodního speciálu Lexus RC F GT3, který čeká premiéra na autosalonu v Ženevě...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků