Lexus RC F GT3 také míří do Ženevy. A tváří se hrozivě

Na ženevském autosalonu v roce 2014 představil Lexus koncept modelu RC F GT3. O tři roky později doveze na stejnou show již plně funkční závodní vůz.

Nový Lexus je v černé barvě a jeho závodní rysy podtrhuje masivní zadní křídlo i difuzor. Po evropské premiéře ve Švýcarsku jej čeká závodní debut v soutěžích ve Spojených státech, Japonsku i Evropě.

Verze GT3 je samozřejmě postavena na základech silničního RC F. Vůz pohání 5,4litrový osmiválec s výkonem 500 koňských sil! Podrobnosti o točivém momentu výrobce neprozradil, můžeme ale připomenout, že varianta pro běžné silnice nabízí 527 Nm.

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Lexus RC F: V Austrálii mají další zajímavé policejní auto

Pohonná jednotka bude spolupracovat se šestistupňovou sekvenční převodovkou, která je na míru uzpůsobena závodnímu vozu. Speciální RC F váží 1 300 kilogramů, je tedy o téměř 500 kg lehčí než silniční model.

Na autosalonu v Ženevě bude RC F GT3 vystaveno od 7. března, a to hned vedle modelu LS 500h, který také čeká světová premiéra.

Prohlédněte si následující galerii závodního speciálu Lexus RC F GT3, který čeká premiéra na autosalonu v Ženevě...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků