Lexus RC F GT3 dosahuje výkonu 540 koní, přitom váží jen 1 250 kg

Automobilka Lexus v Ženevě představí také studii závodního provedení svého modelu RC F GT3.

Špičkové provedení sportovního kupé Lexus RC F bylo představeno v lednu v Deroitu a do vínku dostalo pětilitrový osmiválec s výkonem 455 koní (335 kW). Už za několik dní se ale veřejnosti ukáže ještě „drsnější“ varianta. Ponese označení Lexus RC F GT3, bude mít takřka o 100 koní větší výkon a určena bude výhradně k provozu na uzavřených závodních tratích. Lexus RC F GT3 stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 730 mm a je 4 705 mm dlouhý, 2 000 mm široký a 1 270 mm vysoký.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexus RC F GT3 se v Ženevě představí zatím jen jako studie

Upravený osmiválec z modelu Lexus RC F má dosahovat výkonu 540 koní (397 kW) a hmotnost k jízdě připraveného vozu nepřesáhne 1 250 kg. Sériové provedení by se mělo do ostrého závodění zapojit v příští sezóně, počítá se nejen s účastí v domácím šampionátu Super GT, ale také s evropskými vytrvalostními závody včetně čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků