Lexus RC F GT3 dosahuje výkonu 540 koní, přitom váží jen 1 250 kg

Automobilka Lexus v Ženevě představí také studii závodního provedení svého modelu RC F GT3.

Špičkové provedení sportovního kupé Lexus RC F bylo představeno v lednu v Deroitu a do vínku dostalo pětilitrový osmiválec s výkonem 455 koní (335 kW). Už za několik dní se ale veřejnosti ukáže ještě „drsnější“ varianta. Ponese označení Lexus RC F GT3, bude mít takřka o 100 koní větší výkon a určena bude výhradně k provozu na uzavřených závodních tratích. Lexus RC F GT3 stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 730 mm a je 4 705 mm dlouhý, 2 000 mm široký a 1 270 mm vysoký.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexus RC F GT3 se v Ženevě představí zatím jen jako studie

Upravený osmiválec z modelu Lexus RC F má dosahovat výkonu 540 koní (397 kW) a hmotnost k jízdě připraveného vozu nepřesáhne 1 250 kg. Sériové provedení by se mělo do ostrého závodění zapojit v příští sezóně, počítá se nejen s účastí v domácím šampionátu Super GT, ale také s evropskými vytrvalostními závody včetně čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu.

bazar

Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 447 km
Cena: 314 000 Kč
Lexus IS 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 61 037 km
Cena: 240 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 007 km
Cena: 620 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2001
Stav: 110 758 km
Cena: 130 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 1 2
Rok výroby: 2007
Stav: 169 020 km
Cena: 170 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků