Lexus Project CT z dílen Five Axis: zaměřeno na sport

Automobilka Lexus se v posledních letech pokouší veřejnost přesvědčit o sportovním zaměření svých modelů, a právě v duchu těchto snah představí americká ladičská společnost Five Axis vystaví na autosalonu v Chicagu svoji studii odvozenou od nové kompaktní řady CT200h. Z dílen Five Axis v předchozích měsících vyjely poněkud přestylizované vozy Lexus IS-F a GS, tentokrát se středem pozornosti stal zatím vůbec nejmenší a nejlevnější Lexus s hybridním pohonem, jehož prodeje mají být spuštěny během letošního března.

K mání je zatím jediný snímek, který potěší hlavně příznivce filmů Rychle a zběsile. Kola na něm výrazně vystupují z obrysu karoserie, přední nárazník dostal agresivní, svisle střižené rysy, prahy odpovídají celkovému agresivnímu stylingu a oku pozorovatele neunikne ani matově černé lakování. Zatím se můžeme jen dohadovat, zda se vylepšení dotknou také pohonné soustavy. Každopádně věřme, že dílčí modifikace Five Axis nijak nepoškodí deklarovanou průměrnou spotřebu 5,6 l/100 km!

Klepněte pro větší obrázek 
Připravovaná studie Five Axis pro autosalon v Chicagu má podpořit dojem, že nový kompakt od Lexusu je "sporťákem" 


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků