Lexus přiveze do Evropy luxusní MPV! Zdánlivá bizarnost se už osvědčila jako skvělý nápad

34 komentářů

i20
15. dubna • 11:33

Individualni mobilita se dostava do roviny a prijmu, rekneme to nejak slusne, lepe situovane ceske rodiny (vzorne plati 20 rocni hypoteku, maj oba 'stabilni prijem', po ctvrte odpoledni spechaj na metro pac musej do druhy prace muklovat). Lepe udelate kdyz to lidem nebudete vubec ukazovat.

homer
15. dubna • 15:39

Ty se nemáš dobře? Žiješ svůj život a jenom jednou!

Kuk Vykuk
14. dubna • 11:31

Větší zrůdnost než to co se děje na přední masce jsem ještě neviděl... Té k pozvracení. :X

LOL
14. dubna • 7:12

tvl, to je ale zrůdička i na Lexus. :-D

Saj - Mi - Ho
14. dubna • 18:48

Na to mít nikdy nebudeš. To pro socílní případy není. 👆

LOL
16. dubna • 17:59

:-D
Já hlavně nemám mentálně na představu, že by mi takový hnus stál v garáži. Jako toyoty moc krásy nepobraly, ale TOHLE, to je asi 100x horší než Multikultipla.

David
14. dubna • 0:17

A socky pláčou a pláčou.

emkejx
13. dubna • 11:10

Staria dostane po frnaku.

.
13. dubna • 15:09

Ta už po frňáku dávno dostala, prodeje jsou minimální.

Franta
13. dubna • 12:20

To jako kdybys rek, ze Hnujdaj Tucson dostane na frnak pac je tady Bentley Bentayga.

Jméno
13. dubna • 16:17

To je ale srovnání 😁

Honimir
13. dubna • 10:09

Rozumím, jdu najít spacák a pak šup šup před prodejnu, ať mám nějaký pěkný místo v pořadníku.

webpaja
14. dubna • 7:34

Mototechna, wole?!

smějící se bestie 2
13. dubna • 9:05

Doopravdy Evropa potřebuje stále větší a větší auta ?
Když chce být EU zelená !
Jednoduchý praktický lidový autíčko už nikdo neumí ? !

Kuk Vykuk
14. dubna • 11:32

Nevotravuj. Lidový auta neexistujou, ty jsou akorát v bazaru.

Alf
13. dubna • 16:08

Pro manažery s řidičem a hotelové taxi a pro klienty na letiště. Větší pohodlíčko než v limuzíně a individuální přestavby interiérů.

Jméno
13. dubna • 16:14

Přesně

Drtikol
13. dubna • 11:42

Neměl hovna.
Malá auta dnes nikdo nechce a nekupuje. Stejně, jako už nikdo nechce 3dv verze malých a středích aut . Už jen pár značek u toho zůstalo. Dnes je trend crossovery,SUV a okrajově MPV. Ale móda MPV se zase vrátíA že EU dělá něco pro ekologii je dobře. I kdyby bylo padesát procent aut EV a LPG,CNG,Vodík je to úspěch. Buď rád, že máš co dýchat, že jsou řeky čisté a teče ti voda v kohoutku. Zatím. Ty změny a sucha, horka a teplé zimy toho si nemůže nevšimnout jen idiot!

Petr
20. dubna • 10:30

Tolik nesmyslných hoven jako v tvém příspěvku jsem pohromadě už dávno neviděl.

homer
14. dubna • 7:12

Evropský zemědělství by bez tankerů hnojiv skončilo v bankrotu, půl elektřiny vzniká pálením čehosi, letadla s výletníkama spotřebujou tuny kerosinu, pitná voda je plná antibiotik, hormonů a mikroplastů ale EU maká na ekologii. Tak jo.

Tomáš Konečný
13. dubna • 23:44

Píšeš nesmysly. Jaký teplo? Jaký sucho? Teploty podprůměrný a pořád prší. Jsi z té euroeko masáže mimo.

Tak je to
13. dubna • 14:04

Melou se obiloviny, hulváte.

smějící se bestie 2
13. dubna • 12:25

Čím větší auto = těžší auto = více otěru z pneumatik, brzd - větší problém než to, co nyní vychází z výfuku, na což začínají konečně poukazovat ti, co tomu rozumí !

Drtikol
13. dubna • 12:43

Aha. Tak to je zase žvást. No ukázkovy nenávistný útok na elektrická auta. Je vidět, že seš klasickej zamindrákovanej vocas co tomu vůbec nerozumíBrzdy EV moje:
na EV 5 let starém mám orig kotouče ve stavu zánovním a desky cca 70% hmoty. Jelikož je Defakto nepoužívám. Proč? Brzdím rekuperací motoru tedy ubírání plynu
Co ty u svého šrotu?Pneumatiky
Za 5 let mám 2 sadu. Na první najeto 56000 km . Ramfler vystužené s nižším valivým odporem. Tedy snižujícím spotřebu. Moje pneumatiky mají i užší rozměr z důvodu spotřeby a právě ekologie i hluku.
Co ty u svého šrotu?V autě nemám žádnou spojku ani převodovku tedy žàdné obložení spojky v autě. Nemám oleje ani řemeny turba atd atd ani tisíce dalších nesmyslůTy odborníku
A moje spotřeba? 14 kWh průměrTakže když vyrobím

.
13. dubna • 13:37

Co takhle pořádně číst a pokusit se pochopit co napsal? Pokud jsi toho schopen.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Drtikol
13. dubna • 15:32

Pochopil jsem ho až moc dobře pane.

.
13. dubna • 16:30

Kde on píše něco o elektromobilech?

smějící se bestie 2
13. dubna • 12:27

takže tvoje kecy v kleci

Jméno
13. dubna • 10:28

Je mi celkem jedno, co kdo chce, ale já už vím, že s autem pod 5m min. dalších 10 let nebudu. Vnitřní prostor je největší luxus, co mi může auto nabídnout. A to, že si můžu kdykoliv natáhnout nohy nebo si je položit na lenošku v druhé řadě, to je podle mě ten správný komfort cestování. A nějaké CO2, jestli tam je 150 nebo 350 g/km je opravdu jedno.

JK
13. dubna • 10:36

Tak obrovský vnitřní prostor umělo nabídnout i první Twingo. Kdyby se auta dělala podle tržní poptávky a ne podle politických regulací, tak by se dalo kouzlit i v jiných formátech, než je 5m.

Jméno, nebo přezdívka
13. dubna • 16:08

Určitě, ale Twingo mi tento prostor nenabídne. Stejně jako mi nenabídne plnohodnotných 6 míst k sezení / 4 luxusní místa / spaní pro 2 osoby atd. Kouzlem takových aut je jejich univerzálnost. Nepotřebuji karavan, stan, vozík, zahrádku a chlebník na střeše. Donedávna jsem nepotřeboval nosič na jízdní kola. Věci na prodloužený víkend pro 4 lidi včetně kol naskládám do auta. Pokud nás jede víc, už musím brát nosič. Ale furt mi to přijde ekologičtější, než aby jely 2 větší nebo 3 menší auta.Mj. své děti bych do Twinga určitě neposadil.

smějící se bestie 2
13. dubna • 10:31

Takový auto potřebuješ na ježdění kolem kostela-komína/nákup, škola, doktor, práce ?

Jméno, nebo přezdívka
13. dubna • 16:01

Ne, na tyto činnosti, kromě velkého nákupu jednou měsíčně v PL, využíváme celá rodina své nohy. Doporučuji 😉

Cassidy
13. dubna • 9:45

Jednoduché, praktické lidové autíčko umí každý blbec, jenom Evropa jej nechce.

Doporučujeme

Články odjinud