Lexus LX 700h kombinuje vidlicový šestiválec s elektromotorem. Má také dvě uzávěrky diferenciálu, vzduchové odpružení, startér a alternátor.
Luxusní SUV Lexus LX dostalo menší modernizaci a především novou verzi 700h. Zajímavé je to v tom, že jde o první elektrifikovanou verzi tohoto modelu. Číslo 700 by mohlo naznačovat, že je pod kapotou nějaké monstrum, ale zas tak velký motor není. Pod kapotou najdete vidlicový šestiválec V35A-FTS o objemu 3,4 litru s paralelním hybridem.
Osmiválec se u 4. generace J310 představené v roce 2011 stejně nenabízí. Elektromotor je umístěn mezi spalovacím motorem a 10stupňovou automatickou převodovku. Zajímavostí modelu je však přítomnost alternátoru i klasického startéru, které tu jsou v případě selhání hybridního systému. Alternátor je napojený na 12V akumulátor, aby auto mohlo pokračovat v jízdě pouze na spalovací motor.
I v tomto nouzovém režimu bude autu fungovat aktivní udržování světlé výšky vzduchového odpružení i aktivní kontrola trakce. Aby si vůz zachoval své terénní schopnosti, má speciální ochranou konstrukci pro akumulátor, který je ukrytý vzadu pod podlahou. Díky tomu si hybrid zachovává brodivost 70 centimetrů. Akumulátor také přestěhoval rezervní kolo.
Ve výbavě Overtrail jsou standardem přední a zadní uzávěrky diferenciálu a můžete na něm mít i pneumatiky do terénu. Hmotnost hybridní motorizace je 2780 kilogramů. Výkonové parametry hybridu a další technické detaily nebyly zveřejněny. Současná generace modelu LX se prodává třeba v Severní Americe.