Lexus představil hybridní model svého vlajkového sedanu LS 500h

Lexus v rámci ženevského autosalonu odhalil hybridní model svého vlajkového sedanu Lexus LS 500h. Pohání jej šestiválec a dva elektromotory.

Nový model s označením LS byl prvně k vidění na mezinárodním autosalonu NAIAS 2017 v Detroitu. Do Ženevy automobilka přivezla plně hybridní verzi. 

Model LS 500h používá nový vícestupňový hybridní pohon Lexus. Vynikat má hlavně agilnější reakcí i atraktivním lineárním zrychlením, a to zejména při rozjezdu z místa. Novinku pohání benzínový šestiválec s objemem 3,5 litru a dva elektromotory, dohromady poskytující systémový výkon 264 kW. Z nuly na sto vůz zrychlí za 5,4 vteřin. 

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Verze LS 500 se v Evropě bude nabízet výhradně se stálým pohonem všech kol. Hybridní verze se představila v provedení s pohonem zadní nápravy i všech kol. 

Samozřejmostí jsou vyspělé technologie. Součástí paketu Lexus Safety System+ pro LS 500h je i nový bezpečnostní systém, zahrnující jako první na světě intuitivní funkci detekce chodců s aktivním řízením. 

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

V interiéru se projevuje japonská filozofie pohostinnosti Omotenashi, která je společným znakem všech generací modelu LS. Designéři se při navrhování drželi hesla „progresivní pohodlí“. Zaměřili se tak hlavně na pohodlí řidiče i zbytku posádky a jejich bezpečnost. 

Uvnitř zaujmou také ručně skládané výplně dveří, které jsou inspirované japonským uměním Origami. Hudební nadšence zase potěší prostorové ozvučení Mark Levinson 3D Surround Audio. 

Prohlédněte si novinku ze všech úhlů v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků