Lexus představil hybridní model svého vlajkového sedanu LS 500h

Lexus v rámci ženevského autosalonu odhalil hybridní model svého vlajkového sedanu Lexus LS 500h. Pohání jej šestiválec a dva elektromotory.

Nový model s označením LS byl prvně k vidění na mezinárodním autosalonu NAIAS 2017 v Detroitu. Do Ženevy automobilka přivezla plně hybridní verzi. 

Model LS 500h používá nový vícestupňový hybridní pohon Lexus. Vynikat má hlavně agilnější reakcí i atraktivním lineárním zrychlením, a to zejména při rozjezdu z místa. Novinku pohání benzínový šestiválec s objemem 3,5 litru a dva elektromotory, dohromady poskytující systémový výkon 264 kW. Z nuly na sto vůz zrychlí za 5,4 vteřin. 

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Takový byl první den v Ženevě: Vlastní fotografie ze všech důležitých premiér

Verze LS 500 se v Evropě bude nabízet výhradně se stálým pohonem všech kol. Hybridní verze se představila v provedení s pohonem zadní nápravy i všech kol. 

Samozřejmostí jsou vyspělé technologie. Součástí paketu Lexus Safety System+ pro LS 500h je i nový bezpečnostní systém, zahrnující jako první na světě intuitivní funkci detekce chodců s aktivním řízením. 

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

Nový Lexus LS oficiálně: Odvážný je nejen v počtu převodových stupňů...

V interiéru se projevuje japonská filozofie pohostinnosti Omotenashi, která je společným znakem všech generací modelu LS. Designéři se při navrhování drželi hesla „progresivní pohodlí“. Zaměřili se tak hlavně na pohodlí řidiče i zbytku posádky a jejich bezpečnost. 

Uvnitř zaujmou také ručně skládané výplně dveří, které jsou inspirované japonským uměním Origami. Hudební nadšence zase potěší prostorové ozvučení Mark Levinson 3D Surround Audio. 

Prohlédněte si novinku ze všech úhlů v naší galerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků