Lexus posiluje v personální oblasti

Divize Lexus společnosti TOYOTA MOTOR CZECH spol. s r.o si dovoluje oznámit oficiální jmenování dvou nových členů Lexus Teamu.

Jiří Hauptmann zodpovědný za marketing v ČR a SR

Jiří Hauptmann (28) nastoupil do divize Lexus na pozici Senior Marketing & Product Specialist. Jeho úkolem je koordinovat veškeré marketingové aktivity značky na obou trzích. V oblasti marketingu vozů prémiového segmentu působí již od roku 2004. Do Lexusu přišel ze společnosti Import Volkswagen Group s.r.o. kde zastával pozici marketingového manažera Audi.

Klepněte pro větší obrázek 

Eva Poulíčková specialistkou marketingu pro ČR a SR

Eva Poulíčková (28) nastoupila do divize Lexus na pozici Marketing Specialist. V nové pozici zúročí dlouholeté zkušenosti z automobilového průmyslu, kdy mezi lety 1999-2001 zastávala pozici koordinátorky marketingových aktivit Porsche Praha Smíchov. V letech 2001-2005 byla jako Account Manager zodpovědná mimo jiné za značku BMW u reklamní agentury Quo New a před nástupem do divize Lexus působila jako prodejce vozů Smart u společnosti Daimler Chrysler Automotive Bohemia.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků