Lexus poodhaluje malý crossover UX. Je opět designově odvážný

Nejodvážnějším luxusním crossoverem se stává...

Lexus je značkou která se nebojí své odvážné koncepty přetavit v podobně trhlé sériové verze. V Ženevě představí malý crossover UX, spadající do třídy k BMW X1, Mercedesu GLA či Audi Q3. Stejnojmenný koncept byl k vidění před rokem a půl.

Nyní luxusní odnož Toyoty odhaluje první snímky novinky. Masivní maska chladiče, divoce tvarované světlomety a hranaté blatníky - tento crossover se rozhodně ničemu nepodobá. Dle poslední módy má i UX zadní svítilny spojené v jeden pás LED.

Poodhalen byl i interiér. Podobá se luxusnějším autům značky a ukazuje, že "tykadla" nad digitální přístrojovkou pro seřízení jízdních režimů a kontroly trakce, se zřejmě stanou standardem i pro nejlevnější modely. Dominantou je širokoúhlý displej infotainmentu.

Lexus se prý při vývoji zavěšení kol kupé LC inspiroval jídelními hůlkami

Lexus se prý při vývoji zavěšení kol kupé LC inspiroval jídelními hůlkami

Vůz stojí a zcela nové, prý velmi tuhé platformě. Paletu motorizací zatím neznáme, ale už jen tradice značky a modrá loga naznačují, že nebude chybět hybrid. Na snímcích konkrétně vidíte model UX250h ve verzi F Sport. Oficiálně nové UX uvidíme na ženevském autosalonu, kde se Japonci pochlubí dalšími podrobnostmi.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků