Lexus omlazuje: na řadu nyní přichází model GS (první foto)

Japonská prémiová značka se ve Frankfurtu letos ukáže s množstvím novinek od zcela nového hatchbacku až po facelifty svých současných modelů. Jen nedávno jsme vám přinesli informace o jemném omlazení vlajkové lodi Lexusu a nyní už víme, že omlazovací kúrou prošla i řada modelů o stupínek nižší kategorie GS. Stejně jako u většího modelu, ani zde se však nedočkáme žádných výraznějších stylistických změn.

Na první oficiální fotografii hybridního modelu GS450h můžeme vidět některé zvýrazněné linie a inovovanou masku chladiče. Faceliftovaný model GS však bude disponovat i zvýšenou pasivní bezpečností, modernějším interiérem a různými novými možnostmi individualizace. Lexus chce podle předběžných informací upravit i nabídku výbav a doplňků, více informací však budeme mít zřejmě až po jeho oficiální premiéře.
Klepněte pro větší obrázek 
Lexus GS450h po omlazení

bazar

Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 016 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 235 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků