Lexus NX dostal doslova „nejvíc cool“ kola. Jsou vyrobená z ledu

Lexus NX dostal doslova „nejvíc cool“ kola. Jsou vyrobená z ledu

Automobilky se snaží na sebe upozornit různými způsoby a některé jsou možná i trochu zvláštní. Lexus se například vytasil se zprávou, která oznamuje výrobu ledových kol. Ano, ve spolupráci s Hamilton Ice Sculptors Lexus skutečně stvořil vůz, který jezdil po kolech vyrobených z ledu.

Test Lexus NX300h AWD F Sport: Rozpolcená osobnost

Test Lexus NX300h AWD F Sport: Rozpolcená osobnost

Vyrobit disky tak, aby po nich mohl vůz alespoň symbolicky jezdit, není úplně jednoduché. Tento projekt si vyžádal tři měsíce, během kterých proběhl menší vývoj, návrh disků, testování a samotná výroba. Kola pak dostal Lexus NX.

Range Rover oslavil 45. narozeniny jízdou přes papírový most

Range Rover oslavil 45. narozeniny jízdou přes papírový most

Než se tak ale stalo, musel vůz samotný strávit pět dnů v mrazáku, kde ho automobilka vystavila teplotě -30 °C. Aby byl výsledek ještě efektnější, přidali designéři diodové osvětlení disků. Jak to vše dopadlo, to ukazují fotografie a dvě videa.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 48 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků