Lexus nás láká na nový elektromobil. Sériová verze by mohla dorazit ještě letos

25 komentářů

Kuk Vykuk
3. února • 18:14

Tak se ukaž Tojoto. To bude dobrý srovnání. Buď zazářej nebo shořej. :-D

.
3. února • 7:12

Světový lídr luxusního pohonu
http://www.hybrid.cz/jak-vznikal-unikatni-hybr...

stealth01
3. února • 16:27

“Hlavní konstruktér Kodži Sato a jeho kolega Kodži Ošima, který má na starost hybridní hnací ústrojí, se shodli, že musí oslovit automobilové nadšence.”Pat a Mat?

.
3. února • 7:07

Celosvětově první luxusní hybridní vůz s autonomním dobíjením představil Lexus již v roce 2004. Většina luxusních hybridních vozů s autonomním dobíjením, které dnes na silnicích potkáte, nese označení Lexus. Vlastně jsme již v roce 2016 evidovali první milion prodaných hybridních vozů s autonomním dobíjením.

stealth01
3. února • 15:07

Já mám raději něco s rodokmenem, historií a tradicí. Lex se svou "historií" moc neboduje, ale upřímně spolu s Audi, Porsche a Maserati je to moje srdcovka. Jen by nesměl ubožák pořád obtěžovat s Lexem ve všech diskuzích.

stealth01
3. února • 9:13

Stejně nejlepší byly Lexusy sedmdesátých let. Taková značka s rodokmenem a tradicí je výhra.

.
3. února • 7:01

Značka Lexus vykázala stabilní tempo růstu v Evropě. Zatímco trh s luxusními vozy klesl o dvě procenta, značce Lexus stoupl prodej o pět procent na 40 450 kusů. Výrazného zlepšení dosáhl Lexus na několika klíčových trzích, jako je Itálie (+51 %), Německo (+33 %), Španělsko (+19 %), Polsko (+13 %), Francie (+12 %) a Velká Británie (+8 %).Ke zvýšení popularity přispělo i uvedení dvou zbrusu nových modelů, kompaktního crossoveru UX a luxusního sedanu ES

.
2. února • 19:09

Tak jak jsem říkal.
V pravý čas Toyota - Lexus zahájí ofenzívu a všechny smete.
Nějaké polovičaté ,nefungující, hořící nedodělky ala VW , Hyundai Kia budou opět a zase jen k smíchu.
Jako vždy Toyota -Lexus dovedeno k dokonalosti .

stealth01
3. února • 8:38

Ty jsi úplně mimo. Lexus miluju, ale vadí mi tito fanatici.Klapky na očích, chování chudáka, ale budeš tady kecat o Hyundai, Kie a VW. Až si vyzkoušíš, jak těžké je navrhnout a postavit auto, až sestavíš třeba jen motorek ke stěrači, pak můžeš něco takového možná psát. Svět je plný značek, každá z nich má svou vnitřní krásu a podstatu, i ty obyčejné. Vidět je ve své rozmanitosti a síle je mnohem lepší, než si vytvářet nějaké domnělé ikony a naopak pěstovat nenávist k jiným.
BTW až Toyota někdy postaví něco aspoň trochu podobného Volkswagenu I.D. R, tak se ozvi.

.
3. února • 9:47

Takový šunt jako ID ?
Jsi k smíchu ty somraku ubohý.
VW se musí učit od Toyoty ,jak dělat pořádné auta ,ty opaku chytrého.
Jsi žumpa nevědomosti a neotravuj pořád ty ubožáku

stealth01
3. února • 15:05

Pokud umíš při své vadě v mozku číst, psal jsem I.D. R.
https://www.youtube.com/watch...

Kuk Vykuk
3. února • 18:13

Základ IDR je od Rimacu. VW se svou armádou inženýrů a miliard se musel učit od začátečníků z garáže jak fungujou baterie a elektrickej pohon. Bez Rimacu by byl VW s EV ještě víc v hazlu než je teď.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
3. února • 18:22

Jako odměnu si Rimac žádá Bugatti
A asi ji i dostane.

.
2. února • 23:59

Lexus usnul na vavřínech a tápe. Prodeje se po letech mírného růstu opět silně propadají a to hlavně v USA, nejdůležitějším zahraničním trhu. Interiéry a celkové zpracování stále absolutní špička, ale pohonům silně chybí inovace. Přestárlé modely CT a IS, které zůstanou bez náhrady, GS to v Evropě vzdalo.

Axel Toronto (xax41)
3. února • 6:45

A mel by delat padesat ztratovejch modelu jako VW, Mercedes a spol?

Axel Toronto (xax41)
2. února • 21:37

Ono je vcelku i logické, že od nejlépe fungujících a léty prověřených hybridů je k elektroautu blíž, než od dieselu s cinknutým softwarem.

Honimir
2. února • 22:29

VW se nakonec splní ta vize, že promování elektromobility bude market distributor, který změny rozložení trhu. Ale takhle si to asi nepředstavovali. V elektru/plug-in má mnohem lepší nabídku i takový Hyundai.

.
2. února • 22:38

Má prd.
Nekvalitní problémové nedodělané pokusy.
Hoří jim to i po svolavacich akcích. Nedokážou opravit, kradené technologie se jim začínají mstit.
A bude hůř s každým rokem .
Motory mění za nové,znovu nedokážou opravit.
A VW jde do záhuby pro svůj megalomanský neuvážený riskantní krok do neznáma .
Zůstanou jen ti nejlepší a zdraví.

.
2. února • 22:38

tý máš v hlavě prd

JE
2. února • 22:26

to máš jak s dětma co

.
2. února • 22:32

Ono s dětmi je to složité.
Nic není jisté a mnohdy je všechno úplně jinak.
Toyota levobočky nedělá a když už, tak se o nich ví,že jsou to jen testovací hračky.

.
2. února • 21:28

vůbec blbče

.
2. února • 21:59

Hi-hi-hi

.
2. února • 22:38

blbec no

Doporučujeme

Články odjinud