Tak se ukaž Tojoto. To bude dobrý srovnání. Buď zazářej nebo shořej. :-D
https://www.caranddriver.com/lexus/lc
Světový lídr luxusního pohonu http://www.hybrid.cz/jak-vznikal-unikatni-hybr...
“Hlavní konstruktér Kodži Sato a jeho kolega Kodži Ošima, který má na starost hybridní hnací ústrojí, se shodli, že musí oslovit automobilové nadšence.”Pat a Mat?
Celosvětově první luxusní hybridní vůz s autonomním dobíjením představil Lexus již v roce 2004. Většina luxusních hybridních vozů s autonomním dobíjením, které dnes na silnicích potkáte, nese označení Lexus. Vlastně jsme již v roce 2016 evidovali první milion prodaných hybridních vozů s autonomním dobíjením.
Já mám raději něco s rodokmenem, historií a tradicí. Lex se svou "historií" moc neboduje, ale upřímně spolu s Audi, Porsche a Maserati je to moje srdcovka. Jen by nesměl ubožák pořád obtěžovat s Lexem ve všech diskuzích.
Stejně nejlepší byly Lexusy sedmdesátých let. Taková značka s rodokmenem a tradicí je výhra.
Značka Lexus vykázala stabilní tempo růstu v Evropě. Zatímco trh s luxusními vozy klesl o dvě procenta, značce Lexus stoupl prodej o pět procent na 40 450 kusů. Výrazného zlepšení dosáhl Lexus na několika klíčových trzích, jako je Itálie (+51 %), Německo (+33 %), Španělsko (+19 %), Polsko (+13 %), Francie (+12 %) a Velká Británie (+8 %).Ke zvýšení popularity přispělo i uvedení dvou zbrusu nových modelů, kompaktního crossoveru UX a luxusního sedanu ES
Tak jak jsem říkal.V pravý čas Toyota - Lexus zahájí ofenzívu a všechny smete.Nějaké polovičaté ,nefungující, hořící nedodělky ala VW , Hyundai Kia budou opět a zase jen k smíchu.Jako vždy Toyota -Lexus dovedeno k dokonalosti .
Ty jsi úplně mimo. Lexus miluju, ale vadí mi tito fanatici.Klapky na očích, chování chudáka, ale budeš tady kecat o Hyundai, Kie a VW. Až si vyzkoušíš, jak těžké je navrhnout a postavit auto, až sestavíš třeba jen motorek ke stěrači, pak můžeš něco takového možná psát. Svět je plný značek, každá z nich má svou vnitřní krásu a podstatu, i ty obyčejné. Vidět je ve své rozmanitosti a síle je mnohem lepší, než si vytvářet nějaké domnělé ikony a naopak pěstovat nenávist k jiným.BTW až Toyota někdy postaví něco aspoň trochu podobného Volkswagenu I.D. R, tak se ozvi.
Takový šunt jako ID ?Jsi k smíchu ty somraku ubohý.VW se musí učit od Toyoty ,jak dělat pořádné auta ,ty opaku chytrého.Jsi žumpa nevědomosti a neotravuj pořád ty ubožáku
Pokud umíš při své vadě v mozku číst, psal jsem I.D. R.https://www.youtube.com/watch...
Základ IDR je od Rimacu. VW se svou armádou inženýrů a miliard se musel učit od začátečníků z garáže jak fungujou baterie a elektrickej pohon. Bez Rimacu by byl VW s EV ještě víc v hazlu než je teď.
Jako odměnu si Rimac žádá BugattiA asi ji i dostane.
Lexus usnul na vavřínech a tápe. Prodeje se po letech mírného růstu opět silně propadají a to hlavně v USA, nejdůležitějším zahraničním trhu. Interiéry a celkové zpracování stále absolutní špička, ale pohonům silně chybí inovace. Přestárlé modely CT a IS, které zůstanou bez náhrady, GS to v Evropě vzdalo.
A mel by delat padesat ztratovejch modelu jako VW, Mercedes a spol?
Ono je vcelku i logické, že od nejlépe fungujících a léty prověřených hybridů je k elektroautu blíž, než od dieselu s cinknutým softwarem.
VW se nakonec splní ta vize, že promování elektromobility bude market distributor, který změny rozložení trhu. Ale takhle si to asi nepředstavovali. V elektru/plug-in má mnohem lepší nabídku i takový Hyundai.
Má prd.Nekvalitní problémové nedodělané pokusy.Hoří jim to i po svolavacich akcích. Nedokážou opravit, kradené technologie se jim začínají mstit.A bude hůř s každým rokem . Motory mění za nové,znovu nedokážou opravit. A VW jde do záhuby pro svůj megalomanský neuvážený riskantní krok do neznáma .Zůstanou jen ti nejlepší a zdraví.
tý máš v hlavě prd
to máš jak s dětma co
Ono s dětmi je to složité.Nic není jisté a mnohdy je všechno úplně jinak.Toyota levobočky nedělá a když už, tak se o nich ví,že jsou to jen testovací hračky.
vůbec blbče
Hi-hi-hi
blbec no
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.