Lexus LX 570: nová tvář

Kromě zajímavého konceptu přivezla automobilka Lexus do Detroitu také SUV LX 570, které známe z Evropy coby Toyotu Land Cruiser V8 (ta mimochodem také prošla faceliftem). Faceliftové novinky jsou patrné na první pohled. Hlavní změnou je totiž přepracovaná přední část vycházející z toho, co známe z nové generace sedanu GS.

Další novinky týkající se karoserie již tak zásadní nejsou. Přepracovaná zpětná zrcátka mají integrované blinkry, zadní svítilny dostaly novou grafiku, litá kola mají jiný design a v nabídce barev karoserie se objevily dvě nové položky (Medium Nebula Gray Pearl, Satin Cashmere Metallic). Do interiéru si nově můžou zájemci objednat mahagonové dřevo, přední sedadla dostala kromě vyhřívání také chlazení, cestující v prostřední řadě mohou využít zásuvku 120 V a nový je také přístrojový panel.

Pod kapotou se ovšem nic nezměnilo. O pohon se stará vidlicový osmiválec 5.7 l s maximálním výkonem 383 k (5600 ot./min). Ten spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou a systémem stálého pohonu všech kol s diferenciálem Torsen, který rozděluje sílu motoru v základní poměru 40/60 ve prospěch zadní nápravy.  

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků