Lexus LX 570: nová tvář

Kromě zajímavého konceptu přivezla automobilka Lexus do Detroitu také SUV LX 570, které známe z Evropy coby Toyotu Land Cruiser V8 (ta mimochodem také prošla faceliftem). Faceliftové novinky jsou patrné na první pohled. Hlavní změnou je totiž přepracovaná přední část vycházející z toho, co známe z nové generace sedanu GS.

Další novinky týkající se karoserie již tak zásadní nejsou. Přepracovaná zpětná zrcátka mají integrované blinkry, zadní svítilny dostaly novou grafiku, litá kola mají jiný design a v nabídce barev karoserie se objevily dvě nové položky (Medium Nebula Gray Pearl, Satin Cashmere Metallic). Do interiéru si nově můžou zájemci objednat mahagonové dřevo, přední sedadla dostala kromě vyhřívání také chlazení, cestující v prostřední řadě mohou využít zásuvku 120 V a nový je také přístrojový panel.

Pod kapotou se ovšem nic nezměnilo. O pohon se stará vidlicový osmiválec 5.7 l s maximálním výkonem 383 k (5600 ot./min). Ten spolupracuje se šestistupňovou automatickou převodovkou a systémem stálého pohonu všech kol s diferenciálem Torsen, který rozděluje sílu motoru v základní poměru 40/60 ve prospěch zadní nápravy.  

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků