Lexus LS600h: luxusní hybrid se těší velké prodejnosti

32 komentářů

Skyline
7. prosince • 13:00

Uz jsem to psal jednou, napisu to zas, protoze nektere komentare jsou jak z materske skoly.Rok 2000: 1 USD = 42 Kc
Rok 2007: 1 USD = 19 KcAuta stoji v USA STALE STEJNE. Nepamatuju si ale, ze by pred 7 lety nekdo Amiky litoval, jak to maji chudaci predrazeny. Ted, kdyz se zmenil kurs, se z toho muzou vsichni potentovat. To je vazne vetsina prispevatelu na foru ze zakladky, pripadne tak ze druhaku na stredni?:-OJiste, ze do toho vstupuje rozdilne danove zatizeni apod., ale jeden by rekl, ze ten do oci bijici rozdil v kurzu bude prumerne inteligentnimu cloveku jasny.

rs
7. prosince • 16:51

ok, v americe stoji auto stale 100 000.
pokud dovozce v roce 2000 koupil 100 000 dolaru, zaplatil za dolary ( obrazne receno ) v bance 4 200 000.pokud tech 100 000$ koupi v bance dneska , zaplati za ne 1 900 000. a auto tady prodava za 2 900 000. to ze si pripocita cca 1 000 000 neni zmenou kurzu. dovozce nepouziva $ z predeslych let.a myslim, ze to je to, co se tu resi. rozdil mezi prodejni cenou v usa a v eu (cr). a s tim nema kurz nic spolecneheo

Skyline
7. prosince • 20:53

Problem je ovsem v tom, ze zrovna tento Lexus se vozi z Japonska jak do Evropy, tak do USA. Obecne pak zase zapominas na to, ze vetsina aut, co se tady prodavaji, nepochazi z USA a tedy vyuzit dobreho kurzu muze akorat tak Chrysler nebo Cadillac, tim to hasne. A to jeste kus produkce Chrysleru jezdi z Rakouska.Takze kurz s tim ma spolecneho opravdu hodne, tvuj prispevek vychazi z predstavy, ze rozdil v kurzu jsou penize do kapsy dovozce, coz plati v naproste mensine pripadu.

Podnikatel
7. prosince • 21:31

Mozná uz lidicky konecne pochopíte,ze se na tom da krásne vydelavat.......Kdysi dávno jsem poslouchal jak se lidi chubí dovozem z Ciziny(Evropy)...Proc si kupovat ojety auto z evropy(Nemecka,Belgie,Francie...)Kdyz za podobny prachy mam lepsi novejsi,min najeto z Usa...Ps:Vraky ty se asi nevyplatej ....

LUKAS
7. prosince • 17:45

JA SY MUSLIM ŽE JSOU UNAS AUTA PŘEDRAŽENY A TO KVŮLI EKOLOGIE A VYSOKÉ DANI

LK
7. prosince • 17:44

Asi tak nějak. A nejde jen o prodejce aut. Když jsem potřeboval na svůj pekáč nějaký spotřebák (filtr do klimy, destičky apod.), vyšlo mně _LEVNĚJI_ si to nechat individuálně poslat z USA přes UPS a zaplatit clo a DPH, než to koupit u zdejších prodejců. Přičemž ti zdejší prodejci v USA nakupují za _odběratelské_, nikoliv _maloobchodní_ ceny a taktéž zboží si do ČR posílají hromadně, takže na cena dopravy nebude činit 1/3 - 1/2 ceny dílů jako mně.Historka je stará ani ne půl roku.

Radek Ondrášík
7. prosince • 18:49

No jenže ten tvůj CZ prodejce musí z něčeho žít.

LK
10. prosince • 14:54

Tak ještě jednou pro ty, co neumí pořádně číst.
Přesto, že narozdíl od obchodníka díly v USA nakupuji za koncové, nikoliv velkoobchodní ceny a přesto, že narozdíl od obchodníka platím poštovné přes UPS za těch pár položek celé, zatímco on si poštovné rozepíše na všechny položky v kontejneru, se mi vyplatí nechat si to poslat.Normální obchodník je schopen vyžít ze své maloobchodní přirážky (tzn. koupím za velkoobchodní ceny, přirazím marži a prodám koncákovi). Ve většině oborů to tak funguje (někde ochodník dodá s minimální marží a zisk realizuje z přidané hodnoty, třeba souvisejících služeb). Marži kolem 50% opravdu nevidím jako "nezbytně nutnou k přežití", zvlášť, když v jiných oborech je v řádu procent.

rs
10. prosince • 12:09

ale jo, nikdo nikomu neupira narok na zisk...ale zisk by mel byt primereny...i kdyz uznavam, ze muze byt tezke urcit co je primereny zisk...a popravde , 30-50% ceny auta navic mi moc primereny neprijde...aspon nevim, co se za tim skryva...kdyz mi nekdo vysvetli co to je, mozna to pochopim...:-(

Honza
7. prosince • 14:29

Přesně tak,kurs se mění a najednou se vše zdá lacinější.Přitom tam je dolar pořád dolar.

Ali G
7. prosince • 14:52

Ceny produktov v USA sa vzdy udavaju bez DPH, ceny v EU su zase vzdy s DPH, cize prvych cca 20% rozdielu ceny je vysvetlenych, potom su tu faktory ako kurz USD vs. EUR a konkurencia ako taka. V USA sa nemecke auta predavaju s 5, 6 rocnymi zarukami a s ovela vacsou vybavou a motormi v zakladnych vybavach pretoze musia konkurovat Lexusom, Acuram a Infinity. Plus v USA auta pre masy co su Civicy, Accordy a Camry stoja tak 15 az 25 tisic dolarov, luxusne automobilky si nemozu za svoje auta odrazu pytat 5 az 6 krat viac ako su tieto ceny, uz ajtak su na US pomery dost predrazene.

Ali G
7. prosince • 15:01

doplnim ze v USA je DPH (sales tax, nie VAT value added tax) od 0% (New Hampshire) az do nejakych 7% (Rhode Island)

sek
7. prosince • 11:24

je to dáno vysokým daňovým zatížením amíků...když se to sečte kolem a kolem, tak je provoz auta nevyjde o moc laciněji než nás, i když pořizovací cenu auta mají třeba o 1/3 menší...

Martin
7. prosince • 11:21

Clo, DPH, rozsah trhu, konkurencia

Nothing
7. prosince • 10:06

Kdyz to tady za ty prachy kupujeme... V USA by to za nase ceny nikdo nekoupil a proto se to tam tlací za jiné ceny.

sebinko
7. prosince • 2:55

viem, ze to nie je standardna otazka, ale mohol by mi uz niekto vysvetlit, preco cena aut v EU je minimalne o 1/3 vyssia ako v USA. doteraz som to nepochopil a dost ma to mrzi.
zatial mi to vychadza asi tak, ze tlstym amikom dotujeme ich auta s obrovskymi motormi.
pls o konstruktivne a racionalne vysvetlenie.
diq

Petr
7. prosince • 10:36

Mam takej pocit ze se pocita 1USD=1EUR
takze z toho vyplyva ze u nas je vse o 1/3 drazsi

pepa
7. prosince • 16:16

1,5USD=1EUR

vašek
7. prosince • 9:17

takto výrazně rozdílné ceny v USA a u nás jsou u aut, elektroniky atd.
hlavní podíl na tom má, že v USA nemají takové daňové zatížení jako u nás

Nothing
7. prosince • 10:01

Ne jako u nás, ale jako ve vymastenej EU

petr
7. prosince • 7:07

Hlavní podíl na tom má clo (10%), DPH (19%), vyšší náklady firem na mzdy, doprava atd.

ABC
7. prosince • 7:58

Vyšší náklady na mzdy a na dopravu jsou snad pro USA ne?

petr
7. prosince • 9:38

Lexus se vyrábí v Japonsku, takže dovézt ho do Evropy je dražší než dovézt jej do USA, páč jsou blíž.

Nothing
7. prosince • 10:00

To je nesmysl, protoze i bavorák co se vyrábí v rajchu je o 1/3 levnejsí v USA...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
7. prosince • 11:15

BMW pro USA se vyrabej v USA

Dusan
7. prosince • 11:20

Jenom cast modelovych rad, konkretne Xka.

Ali G
7. prosince • 15:07

V mestecku Grier, South Carolina, USA sa nachadza fabrika BMW, vyrabaju tam modely Z4, X3 a X5, myslim ze sa to tam ma rozsirovat, Mercedes ma fabriku v Alabame a vyrabaju sa tam modely M, R a GL.

Bob
7. prosince • 9:31

Začíná se to obracet a asi s klesajícím dolarem začíná být ČR mnohem bohetší než US - a asi proto jsou u nás ta auta dražší.
Druhá varianta by bylo, že automobilky tak amíkům kompenzují drahý benzín - viděl jsem fotku stojanu a tam byla cena snad 3,- USD! - 54 korun - jen si to představte!
Jinak fak nevim, proč tomu tak je.
:-/

pepa
7. prosince • 16:12

ale za galon ty debile, a 54 za víc jak 4 litry to je skoro zadarmo, to daně na benzínu v čechách jsou vyšší než u nich benzín u stojanu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
7. prosince • 16:40

Ze nekdo neco nevi nutne neznamena, ze je debil.Galon neni "pres 4 litry", ale 3.78 litru a nemyslim, ze bych ti taky hned musel rikat, ze jsi debil, kdyz to nevis.

Nothing
7. prosince • 10:00

Jo je to za galon...

petr
7. prosince • 9:43

Ta cena benzínu v americe je za galon, což je cca 3,785 litru, takže když to přepočítáš, tak to znamená, že 1 litr benzínu tam stojí cca 14,27 Kč :-P

Doporučujeme

Články odjinud