Zvenku jsou změny jen nepatrné, uvnitř je však LS lepší v mnoha ohledech.
Zatímco v Evropě jdou Lexusu na dračku nejvíce SUV a úpad klasických sedanů znázorňuje modernizované IS, které už k nám nezavítá, vlajková limuzína LS se stále drží nad vodou a nyní jí automobilka rovněž dopřává vylepšení. Po stránce kosmetiky nic zásadního nečekejte, uvnitř má být ovšem velký Lexus ještě pohodlnější.
Lehce pozměněné LED adaptivní světlomety, nějaké ty úpravy předního nárazníku a mřížky chladiče, jiná grafika zadních svítilen, hrstka nových doplňků na karoserii, včetně nového odstínu stříbrné Gin-ei Luster a rozšířená nabídka designů až 20palcových kol – tímto lze shrnout novinky na exteriéru LS. Na fotkách pak vidíte LS 500 ve sportovní výbavě F Sport i hybridní LS 500h.
Modernizace přináší do interiéru LS nové digitální zpětné zrcátko s vyšším rozlišením, zjednodušené ovládání 12,3palcového infotainmentu pro funkce vyhřívání sedaček a volantu, zatímco samotný systém nyní využívá nový dotykový displej a samozřejmě mu nemůže chybět podpora rozhraní Android Auto a Apple CarPlay.
Na vylepšeném LS se nově objevuje i balíček asistentů Lexus Teammate, který shrnuje řadu funkcí pro částečně autonomní jízdu. Součástí je například parkovací asistent, který nevyžaduje zásahy řidiče do ovládání vozu, také nechybí udržování jízdy v pruhu i jeho automatická změna, udržování odstupu od vozidla vpředu a asistence při předjíždění.
Hlavním zaměřením Lexusu bylo nicméně zmíněné zvýšení jízdního komfortu, takže vyladění podstoupil adaptivní podvozek, revize se dočkaly stabilizátory a rovněž silentbloky uložení motoru. Sedačky dostaly nové výplně, které ještě více pohlcují vibrace a mají zajistit pohodlnější trávení času uvnitř. Kromě toho se zapracovalo i na odhlučnění interiéru s aktualizací systému aktivního potlačování hluku.
Jelikož motorizace Lexus v tiskové zprávě skoro nezmiňuje, žádných velkých změn se v LS zřejmě nedočkaly. U LS 500 a jeho dvakrát přeplňovaného 3,4litrového V6 (421 k/310 kW) je uváděn silnější nárůst točivého momentu v nižších otáčkách a rychlejší reakce 10stupňového automatu. Zato hybridní LS 500h s 3,5litrovým V6 a dvojicí elektromotorů (359 k/264 kW) má poskytnout rychlejší akceleraci se spalovacím motorem pracujícím ještě tišeji.
V Japonsku započnou prodeje modernizovaného Lexusu LS na konci roku 2020. Na dalších světových trzích budou spuštěny během příštího roku.