Lexus LS 600h, známe českou cenu

18 komentářů

Saman
20. července • 17:22

peknej kousek, takze za 5-6 let as bude v bazarech za 350-xxx tisic si ho pujdu koupit jako ojetinku :-D , a lidi hlavne ho kupujte v bile barve, ta totis temhle autum moc slusi a ja pak budu mit u ojetin vic moznosti naviber diky tomu ze budu vibirat hlavne bilou limosku :-))

Jan
20. července • 18:21

No jenže ty za 5-6 dostuduješ základku a to je přece jen k papírům na auto přeci jen kus cesty;-) Pokud teda zase nepropadneš z češtiny:-)

Saman
20. července • 19:27

ooo jeee dalsi dement co si spletl servr a misto na www.pravopis.cz prisel omylem sem :-/ , papiry mam us vic nes 10 let a momentalne jezdim A6kou ;-)

Petr Hlobil (hlobilp)
20. července • 23:04

na takovy prudice kasli.. kdyby chodil do diskuzi, tak Te musi aspon trosku znat.

Dusan
20. července • 16:01

Koukam, ze redakce skocila na spek japonskym marketingarum, kteri nazvali tento model 600h, aby budili dojem ze je to dvanactivalec. Redakce pak hloupe srovnava obycejny osmivalec se spickovymi dvanactivalcovymi modely konkurence (za ktere se extremne priplaci jako za top luxus), zatimco spravne by mel byt model porovnavam s S500 a BMW 750, ale to uz by ta cena tak pekne nevysla.

elvis
21. července • 14:23

mozem ta ubezpecit ze Toyota VELMI DOBRE vie co pise. Na japonskom trhu ponuka uz velmi vela rokov 12valce, tak si snad dokazu spocitac 1 a 1. Ako tu niekto spravne napisal, v12 a v8 rozpoznas tak maximalne v technickom preukaze

IO
21. července • 11:58

ja vo vete "L600h, který bude svou technologií útočit na konkurenční dvanáctiválcové modely" nevidim nic vynimocne...redakcia sa nepomylila, nespomina ziadny V12 v Lexuse....len to ze im staci ich technika na rovnaky vykon /a nizsiu spotrebu/ ako u konkurentov s V12 motorom.

Skyline
20. července • 16:14

Koukam, ze Dusan skocil na spek nemeckym marketingarum, kteri tvrdi, ze jejich dvanactivalce jsou spickove a zapomnel, ze S500 ani 750 nemaji k obycejnemu osmivalci pridan hybridni systemB-]

Dusan
20. července • 19:06

Tady nejde o hybrid ci nehybrid nebo o kvalitu ci nekvalitu. Faktem je, ze dvanactivalce jsou kategorie sama pro sebe, coz dobre ukazuji i ceny a menevalcova auta s nimi proste nema smysl srovnavat.

Majkie
21. července • 0:04

No zaprvé osmiválec od dvanáctiválce poznáš leda na papíře při četbě technického popisu (a pak při otevření kapoty) a zadruhé výkon 327 kW odpovídá evropským 12ti-válcům. Např. zdejší afrodiziakální značka BMW má úplně stejně výkonný 12ti-válec (760i 327 kW), Audi V12 má 331 kW, Mercedes nejmenuji, ten je výkonově vpředu už více let.

Ace2
21. července • 22:01

Ještě bych chtěl dodat že V12 máš ten výkon po celou dobu z Prahy do Bratislavy. Kdežto s LS600 tě baterky opustí u Průhonic a zbytek cesty jedeš jako standardní V8 s hláškou na displeji. "Hybridní systém přehřátý" Takže ono bude stačit u LS600 na dálnici párkrát vydráždit a už se jí vybijou baterky tak ladně pokračovat. A že nejsou vybít baterky zcela protože se akuperuje energiie je nesmysl. Když se jede sportovně tak se nejenže vybijou, ale systém se i přehřeje a nadále nefunguje. Takže ano LS600 za 2.8 je skvělá nabídka ale čistokrevnou V12 bych také dále považoval za modrou krev automobilismu.

Dusan
21. července • 16:56

Problem je v tom, ze dvanactivalce nejsou o vykonu. V tom je prekona takova M5 s pouhymi deseti valci a 373kW o nekolik delek.

Saman
20. července • 19:28

a co teprv 16valce B-]

Clayton
20. července • 14:55

Tak si pročítám seznam výbav a zarazilo mě, že systém samočinného udržování v jízdním pruhu (LKA) má pouze LS460 a u 600h i 600hL chybí (opomenutí to není, ve vysvětlení pojmů je uvedeno, že LKA se týká pouze LS460). To by mě zajímalo, proč byl vyřazen, asi se objevují nějaké problémy...

BigFoot007
20. července • 15:19

Mozno ten isty problem, ako u francuzov s AFiL-om, Asi sa im to zasiera...

Clayton
20. července • 16:00

Tak jsem dohledával na Internetu a vypadá to tak, že v Evropě jim LKA prostě nefunguje, takže máme smůlu. Pravděpodobně bude v budoucnu Lane Keep Assist odstraněn i z LS460 :-(

BigFoot007
20. července • 9:07

Nebola nahodou prva R8 s prednymi led svetlami???
Inak osobne si myslim ze naj limuzuina na trhu. Nie je mozno az tak pekna, a nema ducha, ale je to hight tech od japoncov. Dole pri baraku parkuje jedna nova LS460 a vcera som videl dalsiu, z coho usudzujem, ze BA je zazobane mesto...
BTW, tra druha bola biela a to bola jednoducho krasa. So m celkom zvedavy, ako bude odpovedat na toto Mercedes a BMW. Nova sedmicka sa uz zacina rysovat na obzore, S je uplne nove, ale drqahsie a po technickej stranke horsie.

Mitch
20. července • 10:28

R8 ma Led svetla na denni sviceni, takze to nejsou normalni svetla

Doporučujeme

Články odjinud