Lexus LFA: rekord na Nordschleife potvrzen!

(UVNITŘ VIDEO) Dost bylo novinek a zpráv týkajících se Frankfurtu. Máme tu něco možná ještě zajímavějšího. Lexus LFA dal Nordschleife v čase 7:14.64.
Lexus LFA: rekord na Nordschleife potvrzen!

Informace o tom, že Lexus LFA stanovil nový rekord na Nordschleife, se objevila už dříve (nakonec také my jsme se o ni s vámi podělili). Šlo ovšem o neoficiální novinku, protože pocházela z Twitteru a nic bližšího k této události nikdo nevěděl. Jenže nedávno se na internetu objevilo video, které nový rekord potvrzuje a kromě toho se Lexus pochlubil také oficiální tiskovou zprávou. Konečný čas tedy zní 7:14.64.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak asi víte, Lexus vyrobí celkem 500 kusů modelu LFA, přičemž pouhých 50 z nich bude upraveno stejně jako nový držitel rekordu na Nordschleife. LFA Nürburgring Edition využívá karbonový body kit, přepracovaný podvozek a jinak naladěnou šestistupňovou převodovku. O pohon se stará vidlicový desetiválec disponující výkonem 570 koní, což je o deset koní více oproti běžnému LFA. Maximální rychlost tohoto supersportu činí 325 km/h, stovku zvládá za 3,7 s. 

bazar

Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 016 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků