Lexus LFA: Nordschleife za 7:14?

15 komentářů

Netcar.xx
6. září • 18:28

Proc by mel byt LFA predrazeny? Kdyz muze tisicikonovej VW stat milion E, proc by nemohla petisetkonova Toyota stat pul milionu E? Navic VW se s tim jejich premotorovanym paskvilem ( pan Ettore by se v hrobe obracel, kdyby tu hruzu videl ) na Nürburgring ani neodvazil, protoze by tam sklidil akorat posmech a skoncil by za dvoulitrovym Mitsubishi.

Maxi
6. září • 11:25

sranda je v tom, ze Vette ZR1 si kludne zaplati nejaky Johny v New Jersey za 103 000 dolarov! Ale Lexus je uz v serii nehorazne predrazeny!;-) a este tie pakety... z Japonska uz radsej Godzillu!

afds
6. září • 13:27

A co jako ze je drazsi? Corvette se vyrabi nejakou dobu a v nejaky mnozstvi ... LFA je nadherna kara a jeji cena bude jen stoupat.

afds
6. září • 13:27

A co jako ze je drazsi? Corvette se vyrabi nejakou dobu a v nejaky mnozstvi ... LFA je nadherna kara a jeji cena bude jen stoupat.

maxi
6. září • 19:55

sportove auto by malo aj slusne jazdit... trosicka... test AutoTip: Turbo 0-100 za 3.1 ale Lexus az za 4.2 sec. !!! Tak jazdilo asi 15 rocne Turbo... a z 0 - 200 je tiez rozdiel cca 2.5 sec!!! A samozrejme to Turbo ma cenu 4.5 mil. a Lexus cca 10 mil. ( ale ze preco???) Ferrari Italia za polovicu ceny Lexusu je v kazdom meranom parametre lepsia ( 0 - 200 az 2 sec!!!) a tiez nie je zle auto... tak PRETO JE TEN LEXUS PREDRAZENY!!! Jak jednoduche... sportak si kupujem preto, lebo to ma dobre jazdit a rad si priplatim za lepsi... ale priplatit za vyrazne slabsie auto? Dovod???:-/
... a ta super Vette alebo Godzilla je este polovica z Ferrari a podobne vykony!:-P

IO
6. září • 21:31

Jazdne vlastnosti, komfort, originalnost, moderna technika, exkluzivita a podobne veci su dovod na vyssiu cenovku... Cena auta nema nic spolocne s jeho rychlostou alebo zrychlenim....su aj ine, ako papierove hodnoty.... B-]

maxi
6. září • 22:30

no jasne... ha ha ha... ved to pisem aj ja!!! Jazdne vlastnosti, komfort, originalnost, moderna technika, exkluzivita a podobne veci su dovod na vyssiu cenovku... presne ako pises!!! A preto by Italia mala byt drahsia ako ten neschopny Lexus, som rad, ze si rozumieme! a dalej ta citujem: >>>>Cena auta nema nic spolocne s jeho rychlostou alebo zrychlenim....<<<< moj ty BOZE, tak toto by mali vytesat do skaly!!! To vazne sledujes sportove auta??? Ja viem, ze tu skor Octavie, ale aj tam ked si pozries cennik, tak takmer vzdy rychlejsie je stale drahsie... a pri sportovom aute je to ZAKLADNA HODNOTA ze je to stavane na vykon, preto je napriklad slabsie Porsche lacnejsie a existuje nejaka hierarchia a postupnost... hm... Cena auta nema nic spolocne s jeho rychlostou alebo zrychlenim.... jasne, medzi supersportom rozhoduje, ze aku ma peknu pristrojovku a slusny kazetak, ze? Komfort... hm... co tam po vykone pri vykonnom aute, hlavne ze ma uzasne koberceky... clovece, toto nie je Hybrid Lexus, kde rozhoduje komfort, hlucnost, spotreba... toto auto malo natrhnut ritku Ferrari alebo Lamba - zial v kazdom teste prepadlo ( tabulka v SuperCars 1. miesto Italia, 2. Turbo, 3.miesto SLS, 4. Galardo, 5. je Godzilla, 6. miesto je az Lexus ... ale mozno sa v tom teste mylia, mozno do toho az tak nevidia ako v tejto diskusii,... ale mozno ze...ano???:-D:-D:-D som pobaveny!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
IO
10. září • 16:26

...niec to dodat... pre cloveka, ktory meria vykon v posteli iba dlzkou vtaka nemaju taketo testy opodstatnenie...

Pavel
7. září • 11:53

Tak jestli je podle tebe nejdůležitější parametr sportovního auta zrychlení 0-100, tak mi pak vysvětli proč všichni testují sporťáky na okruzích kde je to samá zatáčka a ne na rovném letišti ? ;-)

maxi
7. září • 14:24

moj oblubeny casopis je nemecke Sport Auto. Tam existuje v kazdom cisle takzvany Supertest. Velmi dokladne otestuju vsetky parametre a samozrejme ze zrychlenie je len jeden z ukazovatelov vykonnosti daneho vozu. Ale oni tam meraju z 0 - 200 - 0 a to je uz super udaj, ale meraju aj dva zname okruhy... celkom super citanie, aj vyhybaci manever, slalom, etccc... preto som siahol po tom udaji z 0-100 lebo to je najznamejsi udaj a v kazdom teste ho najdeme a vieme porovnat... zial nie vsetci testuju aj okruhy a nie vzdy tie iste, aby sa to dalo realne porovnavat. Na okruhu musime zaratat aj kvalitu jazdca, co na dlhom okruhu moze hodit niekolko sekund, a potom su tam zname machynacie s pneu ( GT-R napriklad... na Ringu, ak si pamatas)

Jokki
7. září • 0:26

Taky tě nikdo nenutí, aby jsi ho kupoval. Navíc například Ferrari a Porsche má dnes s prominutím každý hňup, který na to má. LFA bude jen 500 kusů ;-) Taky se mi líbí Koenigsegg, by strčil do kapsy vše co jsi tu napsal, ale nevidím důvod, proč bych měl hned vyšilovat jak smyslů zbavený a hned zbytek posílat do kytek jen kvůli pár číslům na papíře. Káždý má jiný vkus a názor, ale nemusíš ho všem hned tlačit, navíc v tvém provedení ;-)

Maxi
7. září • 12:06

mozno mate pravdu, ze som pacient... ked som ochotny priplatit za keramiku 11 tisic euro, tak asi som...:-P nevadi - mne skor prekvapilo to, ze na tychto strankach v diskusii o supersportoch je nulova argumentacia - vlastne jedine argumenty maju byt to, ze: Cena auta nema nic spolocne s jeho rychlostou alebo zrychlenim....??? To mi vadi! Lebo ked stym chvilu zijes, musi ti byt jasne, ze u kazdeho vyrobcu ako stupa vykon a zlepsuje sa zrychlenie, tak umerne stupa aj cena ( aj neumerne, zial:-/ )! To sa tu snazim diskusiou ( diskusiou???) dokazat, ze u toho Lexusu je cena za dane vykony obrovska a su aj lepsie riesenia... ja som sa zatial nikdy necitil v Porsche ci Ferrari ako >hňup, který na to má< ( Vette som nemal), ale pre mna ako fandu je malo podstane, ze ci mam auto z 500 kusov - neberiem auta ako investiciu ale ako zdroj potesenia z vykonu! Je vela jazdcov, co nahana kazdu desatinu a kazdeho konika a usmieva sa pri sialenom zrychleni... a mne je blbe dat za auto 2x viac a bude horsie jazdit ako dostupne Turbo ( napriklad) len preto, ze budem desny frajer,ze ich vyrobia len 500??? Divny parameter... Tak fajn, som pacient... ale stastny!!!

.......
7. září • 20:14

jsou i instituce se statnejma pacientama ;-)... nevim, ses jak alenka v risi divu s nazorem, ze cena se odviji od parametru... to by kvuli caterhamu staly ferrari, lamba i porsche cca 700k kc... proste auto je trosku komplexnejsi vyrobek... nemluve o znacce... exklusivite... nechapu co resis... pride ti lexus drahej? kdo te nuti si ho kupovat, kup si na co mas a hotovo

.......
7. září • 20:20

+ pravda je ze normalnimu ridici muze bejt z dnesnich supersportu uplne jedno co bude mit... protoze u niceho vykon nevyuzije naplno, 99% lidi ani na okruhu... pokud cloveku jde o to to zaslapnout na rovince, muze si koupit nakou americkou blbost za milion a pul a bude mu nejlip

......
7. září • 0:10

maxi ty seš pacient... když si blbec hraje na odborníka, je to smutný

Doporučujeme

Články odjinud