Lexus LF-Gh: studie hybridního sedanu je zde

Lexus v New Yorku vystaví nový výkonný koncept až 22. dubna, ale my vám jej představujeme již nyní.

Těžko bychom ve světě hledali značku ve vztahu k hybridním pohonným povolanější než je Lexus. Proto snad ani není divu, že zbrusu nová studie s označením Lexus LF-Gh je rovněž hybridem. Jde o prototyp zcela nového vysokovýkonného sedanu, jehož vzhled má naznačovat stylistické postupy připravované pro budoucí generace modelů Lexus. LF-Gh je 4 890 mm dlouhý, 1 870 mm široký a 1 450 mm vysoký, přičemž stojí na podlahové plošině s rozvorem náprav 2 850 mm. Pánové z Toyoty o tom zatím nehovoří, ale je více než pravděpodobné, že se Lexus LF-Gh stává předobrazem nové generace stávajícího sedanu GS (pro srovnání, ten má stejný rozvor jako tato studie, ale je 4 844 mm dlouhý, 1 821 mm široký a 1 425 mm vysoký).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Podle představitelů Toyoty má jít o další rozvinutí designérského směru L-Finesse představeného prvně již v roce 2001 s odvážnějšími proporcemi, které „spojují tvrdost s jemností a energičnost s uklidněním“. Netřeba podotýkat, že si nový koncept vypůjčil dílčí rysy od prvního supersportu značky Lexus, typu LF-A, čehož si všimneme zejména v pojetí předních a zadních svítilen a masky chladiče. „Zákazníci čekají na svérázný recept, jaký přináší tento Lexus,“ tvrdí Mark Templin, viceprezident skupiny Lexus Division. „Těšíme se na jejich komentáře a některé z prvků LF-Gh použijeme v budoucích sériových modelech Lexus.“

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Kvalitních snímků máme k dispozici dostatek, ale pohledů do interiéru mezi nimi mnoho není. Přesto se zdá, že inspirace typem Lexus LF-A bude patrná také uvnitř nové studie. Oficiální vyjádření hovoří o tom, že „prostor pro posádku byl navržen tak, aby odpovídal požadavkům zákazníků, kteří ocení skutečnou kvalitu a potrpí si na detaily“. O pohonné jednotce zatím víme jen to, že bude hybridní. Na další podrobnosti si musíme počkat až do příštího týdne, kdy své brány otevře autosalon v New Yorku.    

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků