Lexus LF-Ch se dočká výroby, německým kompaktům přibude konkurence

Hvězdou stánku Lexusu na letošním Frankfurtském autosalonu je koncept LF-Ch, který má naznačovat úmysly automobilky se svým působením v nižší střední třídě. A jak se hned ve Frankfurtu ukázalo, jsou to úmysly velmi reálné.

Andy Pfeiffenberger, viceprezident evropského zastoupení Lexusu, totiž prohlásil, že koncept není součástí žadného průzkumu trhu nebo vyjádřením nejasných záměrů, ale značí konkrétní plán automobilky na vstup do premiového kompaktního segmentu, kterému dnes vládne hlavně Audi A3 a BMW 1 . Automobilka navíc do tohoto subsegmentu vtrhne s plným hybridním pohonem, který v něm zatím žádný z konkurentů nenabízí.

Ačkoli Lexus zatím ani nenaznačil možný termín vstupu tohoto vozu na trhu, očekává se, že do boje s konkurencí by se s ním měl vydat nejpozději do dvou let. V Německu tak mají zase o čem přemýšlet...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lexus LF-Ch
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 016 km
Cena: 600 000 Kč
Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků