Lexus LF-A: produkční verze sportovního kupé se představí v Tokiu

Lexus se hodlá na nadcházejícím tokijském autosalonu představit v tom nejlepším světle, a tak zde ukáže celou plejádu svých novinek. Část z nich jsme měli možnost vidět již dříve ve Frankfurtu, kde se ukázala celá řada faceliftovaných modelů i nový hatchback LF-Ch. Nicméně by bylo ostudou, kdyby si pro domácí autosalon výrobce nepřipravil nějakou tu specialitku. Tou má letos být debut produkční verze sportovního kupé s označením LF-A. Tato zpráva jistě potěší mnoho příznivců, jelikož ještě v loňském roce ohlásili představitelé této prémiové značky odklad tohoto modelu a hrozilo, že k výrobě nakonec vůbec nedojde.

Na druhé straně, je však výrobce na informace o své novince velice skoupý, veškeré informace jsou pouze o tom, že půjde o revoluční model, který bude se svým desetiválcem zdárným konkurentem pro Ferrari 458 Italia a podobně exotické vozy. Obavy z neúspěchu v tomto segmentu zřejmě tedy marketingové oddělení nemá, zda oprávněně, to uvidíme již za dva týdny...
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků