Lexus LF-A Nurburgring Package: známe více detailů o japonské specialitce

Již před dvěma týdny jsme vám nabídli první informace o chystané limitované edici sportovního Lexusu LF-A, jímž chce automobilka oslavit své vystoupení na vytrvalostní čtyřiadvacetihodinovce na německé Severní smyčce. V době, kdy jsme o autu psali, ale nebyly ještě k dispozici všechny údaje; právě ty si teď doplníme.

Pro úvod připomeňme, že Lexus LF-A bude nakonec nabízen pod označením Nurburgring Package a sestávat bude z karbnových doplňků bodykitu a aerodynamických prvků zlepšující obtékání vzduchu kolem karoserie. Svůj účel bude plnit i rozměrný nastavitelný zadní spoiler. Vzhledově se tedy LF-A Nurburgring hodně přibližuje k profesionálním závodním edicím. A u toho to rozhodně nekončí, na místě jsou i tužší tlumiče a upravené nápravy, k dispozici jsou také pneumatiky s lepší přilnavostí.

Víme už i to, že motor posílil o 10 koní, takže tento kousek se může pochlubit celkovým výkonem 570 koní. Díky této změně a upravené převodovce pak na dosáhnutí 100 km/h z nuly stačí vozu pouhých 3,7 sekundy.

Automobilka prozradila už i to, že vyrobeno bude pouze 50 kusů, cenu si ovšem ještě stále nechává pro sebe.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus LF-A Nurburgring Package
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků