Lexus LF-A, budoucí supersport začíná zářit

Japonská automobilka Lexus již finišuje vývoj svého prvního sportovního modelu LF-A, který se po příchodu zařadí do kategorie rychlých a sportovních GT. Prozatím není známo mnoho ze zákulisí technických parametrů, ale z testování se dostaly na veřejnost velmi zajímavé informace.

Již víme, že o pohon vozu se bude s jistotou starat vysokootáčkový desetiválec o objemu 4,8 litru. Ten by měl poskytovat výkon okolo 550 koní.

A právě při testování na slavné Severní smyčce (Nordschleife) okruhu Nurburgring dosáhl tento vůz času 7 minut a 24 sekund. Pokud je tato informace pravdivá, pak to tento vůz nandal supersportům jako je Pagani Zonda F Clubsport, Porsche Carrera GT, Porsche 997 GT2 a dosáhl tak času, který patří většinou okruhovým speciálům.

Zda je to číslo reálné, nebo se někdo jen upsal, v této chvíli nevíme. Ale moc se nám to nezdá. Daná koncepce vozu a ani výkon na podobný čas obvykle nestačí, pro podobná auta bývá obvykle nezdolnou metou i osmiminutová hranice.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků