Jak udělat z krásného Lexusu odporný? Stačí bodykit od Liberty Walk

Ne vždy použití bodykitu udělá z vozu hezčí kousek. Příkladem je úprava modelů LC500 či LC500h od japonské společnosti Liberty Walk.

Japonská společnost Liberty Walk se zaměřuje na ty nejšílenější karosářské úpravy. Ne vždy ale vozy po úpravě vypadají lépe než před ní. Důkazem je nedávno představený bodykit pro LC500 či LC500h. 

Krásnému japonskému vozu příliš nový vzhled nesvědčí. Hned na první vám rozhodně neuniknou rozšířené a prodloužené blatníky. Ty vypadají, jako by byly k vozu přišroubované. Tedy tak, jak je u Liberty Walk zvykem. Lexus  vypadá, jako by byl nasáván k silnici. Třešničkou na dortu je křídlo na víku kufru, které však nutně nemusí být funkční.

Do aukce jde nejlepší Lexus, jaký kdy byl vyroben. Cena se má šplhat k 21 milionům

Do aukce jde nejlepší Lexus, jaký kdy byl vyroben. Cena se má šplhat k 21 milionům

Jednotlivé části je možné zakoupit také jednotlivě. Na výběr je dokonce ze dvou materiálů. Jednou z možností je provedení z plastů, druhou představují polymery vyztužené uhlíkovými vlákny. Za celou sadu zaplatíte v přepočtu zhruba 347.000 korun. 

Společnost Liberty Walk byla založena v roce 1993 a dodnes sídlí v japonském městě Nagoya. Jednotlivé díly navrhují tak, aby elegantně podtrhovaly originální křivky vozů. Zrovna v případě tohoto Lexusu LC se však o eleganci příliš hovořit nedá...

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků