Jak udělat z krásného Lexusu odporný? Stačí bodykit od Liberty Walk

Ne vždy použití bodykitu udělá z vozu hezčí kousek. Příkladem je úprava modelů LC500 či LC500h od japonské společnosti Liberty Walk.

Japonská společnost Liberty Walk se zaměřuje na ty nejšílenější karosářské úpravy. Ne vždy ale vozy po úpravě vypadají lépe než před ní. Důkazem je nedávno představený bodykit pro LC500 či LC500h. 

Krásnému japonskému vozu příliš nový vzhled nesvědčí. Hned na první vám rozhodně neuniknou rozšířené a prodloužené blatníky. Ty vypadají, jako by byly k vozu přišroubované. Tedy tak, jak je u Liberty Walk zvykem. Lexus  vypadá, jako by byl nasáván k silnici. Třešničkou na dortu je křídlo na víku kufru, které však nutně nemusí být funkční.

Do aukce jde nejlepší Lexus, jaký kdy byl vyroben. Cena se má šplhat k 21 milionům

Do aukce jde nejlepší Lexus, jaký kdy byl vyroben. Cena se má šplhat k 21 milionům

Jednotlivé části je možné zakoupit také jednotlivě. Na výběr je dokonce ze dvou materiálů. Jednou z možností je provedení z plastů, druhou představují polymery vyztužené uhlíkovými vlákny. Za celou sadu zaplatíte v přepočtu zhruba 347.000 korun. 

Společnost Liberty Walk byla založena v roce 1993 a dodnes sídlí v japonském městě Nagoya. Jednotlivé díly navrhují tak, aby elegantně podtrhovaly originální křivky vozů. Zrovna v případě tohoto Lexusu LC se však o eleganci příliš hovořit nedá...

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků