Lexus LC míří do Detroitu. Dostane osmiválec a desetistupňový automat

Novinka se bude jmenovat jednoduše Lexus LC 500. Přijde i hybridní model, který ponese jméno Lexus LC 500h.
Lexus LC míří do Detroitu. Dostane osmiválec a desetistupňový automat

Lexus již brzy představí produkční verzi konceptu LF-LC, který se ukázal už před čtyřmi roky. Uvidíme ji na lednovém autosalonu v Detroitu. Zatímco ostatní dnes většinou razí malé ekologické motory, japonská automobilka nasadí pětilitrový osmiválec s výkonem bezmála 480 koní.

Novinka se bude jmenovat jednoduše Lexus LC 500. K velkému motoru bude připojena nová desetistupňová automatická převodovka, kterou vyvvíjí japonská společnost Aisin, informuje australský magazín Motoring.

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Přijde ale i hybridní model, který ponese jméno Lexus LC 500h a pod kapotou bude mít šestiválec 3,5 l s dvojicí elektromotorů. Hybrid by měl dosahovat podobného výkonu jako osmiválec, tedy přibližně 350 kW (476 k).

Lexus má ale v plánu i ostrou verzi LC-F, která nabídne úplně nový dvakrát přeplňovaný osmiválec 4,0 l o výkonu okolo 450 kW (612 k). Je možné, že i ostrá verze dostane něco na způsob systému KERS, tedy setrvačník nebo elektromotor s krátkodobou možností zvýšit výkon a zlepšit akceleraci.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků