Lexus LC míří do Detroitu. Dostane osmiválec a desetistupňový automat

Novinka se bude jmenovat jednoduše Lexus LC 500. Přijde i hybridní model, který ponese jméno Lexus LC 500h.
Lexus LC míří do Detroitu. Dostane osmiválec a desetistupňový automat

Lexus již brzy představí produkční verzi konceptu LF-LC, který se ukázal už před čtyřmi roky. Uvidíme ji na lednovém autosalonu v Detroitu. Zatímco ostatní dnes většinou razí malé ekologické motory, japonská automobilka nasadí pětilitrový osmiválec s výkonem bezmála 480 koní.

Novinka se bude jmenovat jednoduše Lexus LC 500. K velkému motoru bude připojena nová desetistupňová automatická převodovka, kterou vyvvíjí japonská společnost Aisin, informuje australský magazín Motoring.

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Přijde ale i hybridní model, který ponese jméno Lexus LC 500h a pod kapotou bude mít šestiválec 3,5 l s dvojicí elektromotorů. Hybrid by měl dosahovat podobného výkonu jako osmiválec, tedy přibližně 350 kW (476 k).

Lexus má ale v plánu i ostrou verzi LC-F, která nabídne úplně nový dvakrát přeplňovaný osmiválec 4,0 l o výkonu okolo 450 kW (612 k). Je možné, že i ostrá verze dostane něco na způsob systému KERS, tedy setrvačník nebo elektromotor s krátkodobou možností zvýšit výkon a zlepšit akceleraci.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků