Lexus LC Limited Edition dokazuje, že i auto barvy pivní lahve může být nádherné

Komu by snad standardní Lexus LC nepřišel kdovíjak speciální, nyní má možnost sáhnout po limitované edici se speciálním lakem karoserie.

Kupé Lexus LC je nadále jedním z nejúžasněji vypadajících aut dnešní produkce, a to nás ještě čeká příjezd stejně úžasného kabrioletu, na který Lexus upozorňoval při letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Standardní kupéčko však bude chtít ještě předtím ohromit zájemce limitovanou edicí ve speciálním lakování.

Exkluzivním odstínem karoserie je Terrane Khaki, který bude v případě LC Limited Edition ladit s 21palcovými koly v kombinaci stříbrné a černé. Dvoubarevný motiv přitom dostává i interiér, oděný do čalounění nejjemnější a nejměkčí anilinovou kůží – béžová zde kontrastuje s černou Black Amber a klasicky se čalounění objevuje na sedačkách, bočnicích dveří a rovněž palubní desce. Zbytek interiéru doplňuje Alcantara.

Produkční Lexus LC kabriolet se prý ukáže v Goodwoodu. Od konceptu se příliš nezmění

Produkční Lexus LC kabriolet se prý ukáže v Goodwoodu. Od konceptu se příliš nezmění

Standardem jsou u Limited Edition pohodlné, elektricky nastavitelné sedačky v deseti směrech. Novinka se nakonec odlišuje od normálních LC také speciálními kryty prahů, které jsou inspirovány tvary zadních světlometů a samozřejmě zmiňují, že tohle LC je z limitované edice. Jejich design však Lexus na oficiálních fotografiích bohužel neukazuje.

Po technické stránce se u Limited Edition žádné změny nedějí. Model je stále dostupný jako LC 500 s pětilitrovým atmosférickým osmiválcem o výkonu 351 kW (477 koní) či jako hybridní LC 500h, které spoléhá na 3,5litrový šestiválec a elektromotor o společném výkonu 264 kW (360 koní).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Nakonec, pokud by se někomu zelený odstín karoserie Terrane Khaki nezamlouval, ale rád by limitovanou edici kvůli nestandardně specifikovanému interiéru a zmíněným prahům, může zvolit lakování nepochybně fádnějšími odstíny černé Graphite Black nebo stříbrné Sonic Titanium.

Lexus nezmiňuje, na kolik kusů bude produkce LC Limited Edition omezená (např. trh USA by měl údajně dostat maximálně 100 vozů). Pro zájemce v Evropě bude novinka dostupná již od října 2019. Cenovku zatím neznáme. Určitě ale překoná cenu standardního LC, které u nás začíná na ceně 2.790.000 Kč bez ohledu na motorizaci.

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků