Lexus LC Limited Edition dokazuje, že i auto barvy pivní lahve může být nádherné

Komu by snad standardní Lexus LC nepřišel kdovíjak speciální, nyní má možnost sáhnout po limitované edici se speciálním lakem karoserie.

Kupé Lexus LC je nadále jedním z nejúžasněji vypadajících aut dnešní produkce, a to nás ještě čeká příjezd stejně úžasného kabrioletu, na který Lexus upozorňoval při letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu. Standardní kupéčko však bude chtít ještě předtím ohromit zájemce limitovanou edicí ve speciálním lakování.

Exkluzivním odstínem karoserie je Terrane Khaki, který bude v případě LC Limited Edition ladit s 21palcovými koly v kombinaci stříbrné a černé. Dvoubarevný motiv přitom dostává i interiér, oděný do čalounění nejjemnější a nejměkčí anilinovou kůží – béžová zde kontrastuje s černou Black Amber a klasicky se čalounění objevuje na sedačkách, bočnicích dveří a rovněž palubní desce. Zbytek interiéru doplňuje Alcantara.

Produkční Lexus LC kabriolet se prý ukáže v Goodwoodu. Od konceptu se příliš nezmění

Produkční Lexus LC kabriolet se prý ukáže v Goodwoodu. Od konceptu se příliš nezmění

Standardem jsou u Limited Edition pohodlné, elektricky nastavitelné sedačky v deseti směrech. Novinka se nakonec odlišuje od normálních LC také speciálními kryty prahů, které jsou inspirovány tvary zadních světlometů a samozřejmě zmiňují, že tohle LC je z limitované edice. Jejich design však Lexus na oficiálních fotografiích bohužel neukazuje.

Po technické stránce se u Limited Edition žádné změny nedějí. Model je stále dostupný jako LC 500 s pětilitrovým atmosférickým osmiválcem o výkonu 351 kW (477 koní) či jako hybridní LC 500h, které spoléhá na 3,5litrový šestiválec a elektromotor o společném výkonu 264 kW (360 koní).

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Nakonec, pokud by se někomu zelený odstín karoserie Terrane Khaki nezamlouval, ale rád by limitovanou edici kvůli nestandardně specifikovanému interiéru a zmíněným prahům, může zvolit lakování nepochybně fádnějšími odstíny černé Graphite Black nebo stříbrné Sonic Titanium.

Lexus nezmiňuje, na kolik kusů bude produkce LC Limited Edition omezená (např. trh USA by měl údajně dostat maximálně 100 vozů). Pro zájemce v Evropě bude novinka dostupná již od října 2019. Cenovku zatím neznáme. Určitě ale překoná cenu standardního LC, které u nás začíná na ceně 2.790.000 Kč bez ohledu na motorizaci.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků