Lexus láká na svůj první minivan. Chtěli byste ho v Evropě?

Luxusní dodávky jsou velmi řídce obsazený segment. Novinka od Lexusu chce v této kategorii nabídnout ten dražší pohled na věc.

Že Lexus postaví minivan, asi nenapadlo nikoho z nás. Když se ale nad tím zamyslíte, tak proč ne? Taková luxusní dodávka by mohla konkurovat třeba Mercedesu třídy V. A ona skutečně bude, ponese jméno LM a podle všeho bude stát na základech Toyoty Alphard, protože podle prvního snímku spolu sdílí stejné kontury karoserie.

Lexus RC F Track Edition dorazil do Česka. Máte-li 3,5 milionu Kč, neváhejte

Lexus RC F Track Edition dorazil do Česka. Máte-li 3,5 milionu Kč, neváhejte

Toyotu Alphard z našeho trhu asi neznáte. Jde o osmi- až devítimístný japonský koráb, který se vyrábí již od roku 2002. Jeho současná třetí generace si prošla v roce 2017 faceliftem a nový Lexus bude zřejmě sdílet stejnou podobu.

Pod kapotou Alphardu se nachází šestiválcový motor, který zde debutoval se zmíněným faceliftem. Jednotka 3.5 V6 produkuje výkon 296 koní a 361 N.m točivého momentu a výkon posílá na kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Lexus zřejmě nemá důvod zvolit jiný motor.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus LM by měl z výrobních linek sjíždět již příští rok v Inabe v Japonsku, společně s Alphardem. Cílem novinky bude movitější klientela na asijském trhu. Oficiální premiéra vozu se plánuje na 16. dubna, kdy se představí na šanghajském autosalonu.

Na fotografiích vidíte vedle upoutávky Lexusu také současnou podobu Toyoty Alphard.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků