Lexus IS250 SR: více sportovnosti na pohled

Lexus rozšířil nabídku modelu IS250 o verzi SR, která chce být sportovnější variací. Stalo se tak ale jen vzhledově.
Lexus IS250 SR: více sportovnosti na pohled

V Británii se Lexus rozhodl obohatit model IS250 s 2,5-litrovým šestiválcem pod kapotou o verzi SR, která hned na první pohled vypadá o něco agresivněji než standardní model. Technické úpravy se ale prakticky nekonaly, což může být pro mnohé zklamáním.

Na karoserii SR si na víku zavazadlového prostoru našel místo malý spoiler, nové jsou také boční prahy a zákazník může volit z kol o velikosti 17 nebo 18“. Uvnitř vozu nalezneme více hliníku, z tohoto kovu jsou vyrobeny například pedály. V standardní výbavě vozu nalezneme kromě jiného vyhřívané přední sedačky, 10 airbagů, klimatizaci, tempomat, bezklíčový přístup a LED osvětlení interiéru.

Výkon šestiválce zůstal nezměněn a dosahuje hodnoty 204 koní. To stačí k tomu, aby vůz se šestistupňovým manuálem dokázal akcelerovat na stovku za 8,1 sekundy a rozjel se na rychlost 230 km/h.

Prozatím nevíme přesně, zda hodlá Lexus verzi IS250 SR prodávat i na českém trhu, ale vypadá to tak, že se tak nestane. Každopádně je škoda, že Lexus nepřipravil víc technicky modifikovaný vůz, protože alespoň tahle motorizace by si to zasloužila. Na druhou stranu pro náročné má Lexus připraven model IS-F...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus IS250 SR

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků