Lexus IS prodělal facelift. Na motorech se ale nic nemění

Seznam kapitol
  1. Lexus IS
  2. Fotogalerie: Lexus IS

Na autosalonu v Pekingu se faceliftu dočkal i sedan Lexus IS, který se představil v roce 2013. Žádné zásadní změny však nečekejte. Například pod kapotou se nemění prakticky nic a i na našem trhu bude nadále k dispozici model IS 200t a IS 300h. Americký trh ještě dostane atmosférický šestiválec IS 350.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Sedan Lexus IS se dočkal drobného faceliftu, žádné zásadní změny ale nečekejte. Ani pod kapotou se nic nemění a zůstává dvoulitr s turbem nebo hybrid 300h

Změny jsou skutečně jen kosmetické a zatímco nová přední maska vypadá pořád stejně, znatelná jsou jen jinak tvarovaná přední světla. Změnila se i světla vzadu, jiné jsou koncovky výfuku a v interiéru si asi všimnete většího displeje, jehož úhlopříčka se zvětšila ze sedmi na 10,3". Upraveno bylo také ovládání celého systému.

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Test Lexus RC F: Žádná stará škola

Základní model Lexus IS 200t má nadále přímovstřikový dvoulitrový čtyřválec s přeplňováním a proměnným časováním ventilů VVT-iW, které umí v případě potřeby přepnout motor z klasického Ottova režimu na Atkinsonův. Výkon zůstává na hranici 180 kW (245 k) v 5800 ot./min. a točivý moment dosahuje na 350 Nm v 1650 až 4400 ot./min.

Z dalších novinek jsou to pak už jen další barevné kombinace a rozšíření výbavy o bezpečnostní prvky jako je protikolizní systém, hlídání opuštění jízdního pruhu s aktivními zásahy do řízení, automatické přepínání dálkových světel a adaptivní tempomat.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Lexus IS
  2. Fotogalerie: Lexus IS
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků