Lexus IS F: nová generace nebude hybridní

Lexus IS F: nová generace nebude hybridní

Evropská unie a její emisní limity se už staly pastí na nejeden výborný motor a automobilky musí chtě nechtě řešit, jak tyto předpisy plnit. Týká se to vše a výjimkou není ani vrcholné provedení Lexusu IS. Verze F má pod kapotou hodně povedený atmosféricky plněný osmiválec. S příchodem nové generace, která je v mnoha směrech jiná, se samozřejmě vyrojily otázky, jak to jednou bude s Lexusem IS F odvozeným od nejnovější generace.

Lexus IS F 2012: pro Evropu s vylepšeným podvozkem

Lexus IS F 2012: pro Evropu s vylepšeným podvozkem

S určitou odpovědí přišel server The Motor Report, který vyzpovídal šéfinženýra Lexusu IS 2013 Junichira Furuyamu. Ten potvrdil, že automobilka bude pravděpodobně pro nové IS F potřebovat nový motor. Aktuální osmiválec nesplní normu Euro 6. Zatím připadá v úvahu jak atmosféricky plněné provedení, tak přeplňovaná verze. Junichiro Furuyama preferuje prvně jmenovanou alternativu (naštěstí).

Lexus IS-F v úpravě Wald: pekelně ostrý

Lexus IS-F v úpravě Wald: pekelně ostrý

Jak to nakonec s Lexusem IS F bude, to se ještě uvidí. Dobrou zprávou na konec budiž fakt, že nadcházející IS F nebude mít pod kapotou hybridní pohon. Furuyama doslova řekl, že pravděpodobně někdy v budoucnu tomu tak bude, ale u nové generace se tak ještě nestane.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 58 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků