Lexus IS-F: 400 koní v japonském sedanu (představení)

14 komentářů

roto
9. ledna • 19:16

Zvenku je to trochu jako z hvězdných válek, ale ten interiér je prostě boží.B-]

matuS
9. ledna • 19:58

interier je pritom celkom standardny, akurat ma nestandartnu farebnu kombinaciu (svetle calunenie sedadiel a tmava dolna polovica palubovky)
Na fotke to nieje vidiet, ale ma aj hrubsi veniec volantu a je z perforovanej koze.Z profilu sa mi ale moc nepaci, predok nechali moc padnut na zem, zadok je taky dvihnuty dohora. Skoda. Najviac sa mi pacia tie brzdy.

RnaliM
9. ledna • 22:58

Tuzing, ze?
Mam pocit, ze v antracite a na 17" bez spoilerov vyzera lepsie... :-)

maro-01
10. ledna • 17:31

moj osobny nazor je, ze Lexus u svojich modelov vratane IS, nema seriove disky a otazku ich "zapustenia" docela dotiahnutu dokonca. I. generacia na seriovych 16" bola uplne hrozna (ja som mal na nej 18" s TTE pruzinami a tlmicmi), II. generacia na seriovych 18" ako tak, 17" su hranica unosnosti a 16" (zvycajne standardne vidim na 220d) je uplna ubohost, hlavne vzadu, ako 12 rocna felicia. Preco to sakra seriovo nevytiahnu viac von!

Radek Ondrášík
10. ledna • 17:47

Jestli to není tím, že Lexus mírí hlavně na americký trh a tam jsou právě tyto úpravy (schovaná kola) velmi oblíbené...

elvis
9. ledna • 11:14

"Také dynamika na Audi nestačí. "neviem, ale robit zavery s papierovych hodnot je velmi amaterske, hlavne ked prave audi je zname tym ze uznava metodu "papier znesie vsetko"
pockajte si rok na road test a potom vynasajte sudy...

doubt
9. ledna • 13:43

Zrovna jsem chtěl napsat něco podobného. Tvrdit podle papírového zrychlení za 4.8 vs 4.9s, že jedno nebo druhé má lepší dynamiku, to je docela odvážné B-]

Radek Ondrášík
9. ledna • 13:51

Nejsem matematik a určitě se zde najdou fundovanější čtenáři v tomto ohledu, ovšem co si pamatuji, tak 4,8 je méně, než 4,9. Takže lze říci, že jedno má lepší dynamiku, než druhé B-]

doubt
9. ledna • 14:26

No dobře, v tomhle případě ano :-D Ale myslel jsem dynamiku obecně, nejen zrychlením z 0 na 100 je člověk živ.

Radek Ondrášík
9. ledna • 14:40

A já si na to klidně i vsadím ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
abdul ahmad
9. ledna • 17:40

To já bych na to nevsadil. Tohle auto nemá(?) turbo a docela by mě zajímal poměr krouťáku mezi ním a tou Adinou. Mimochodem pro interiéry existuje měřítko a to se jmenuje Lexus, Ale každýmu se to líbit nemusí , no ..;-)

Radek Ondrášík
9. ledna • 18:15

Audi také nemá turbo...

Mirek-607
9. ledna • 10:28

Tak tahle uprava se mi tedy hodne nelibi. Pripada mi to strasne lacine vyzdobene :(

Deli
9. ledna • 13:38

Mě taky ne, vypadáto jak hodně nepovedenej tuzing...:-(

Doporučujeme

Články odjinud