Lexus IS F 2012: pro Evropu s vylepšeným podvozkem

Teprve před rokem prošel sportovně laděný sedan Lexus IS F významnou modernizací, v rámci níž dostal především pětilitrový osmiválec plnící emisní normu Euro V a úpravy exteriéru s denním svícením z LED i přístrojového štítu, ale již nyní japonská automobilka oznámila, že pro evropské trhy dozná model IS F dalších změn. Ty se tentokrát dotknou hlavně podvozku, jenž by měl lépe odpovídat požadavkům evropských zákazníků. Zlepšit se mají jízdní vlastnosti i komfort, neboť závěsy dostaly přestavenou geometrii a tužší tlumiče i stabilizátory. Jízdní výkony zůstávají beze změn, evropský Lexus IS F, který jsme vám podrobně představili na tomto místě, tak zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,7 s a dosáhne rychlosti 270 km/h.

Kromě vylepšení na podvozku přibyly v seznamu prvků příplatkové výbavy devatenáctipalcové, čtrnáctipaprskové lité ráfky BBS a dvoutónově zbarvené kožené čalounění. Základní cena by se změnit neměla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus IS F modelového roku 2011
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků