Lexus IS F 2012: pro Evropu s vylepšeným podvozkem

Teprve před rokem prošel sportovně laděný sedan Lexus IS F významnou modernizací, v rámci níž dostal především pětilitrový osmiválec plnící emisní normu Euro V a úpravy exteriéru s denním svícením z LED i přístrojového štítu, ale již nyní japonská automobilka oznámila, že pro evropské trhy dozná model IS F dalších změn. Ty se tentokrát dotknou hlavně podvozku, jenž by měl lépe odpovídat požadavkům evropských zákazníků. Zlepšit se mají jízdní vlastnosti i komfort, neboť závěsy dostaly přestavenou geometrii a tužší tlumiče i stabilizátory. Jízdní výkony zůstávají beze změn, evropský Lexus IS F, který jsme vám podrobně představili na tomto místě, tak zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,7 s a dosáhne rychlosti 270 km/h.

Kromě vylepšení na podvozku přibyly v seznamu prvků příplatkové výbavy devatenáctipalcové, čtrnáctipaprskové lité ráfky BBS a dvoutónově zbarvené kožené čalounění. Základní cena by se změnit neměla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus IS F modelového roku 2011
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků