Lexus IS F 2012: pro Evropu s vylepšeným podvozkem

Teprve před rokem prošel sportovně laděný sedan Lexus IS F významnou modernizací, v rámci níž dostal především pětilitrový osmiválec plnící emisní normu Euro V a úpravy exteriéru s denním svícením z LED i přístrojového štítu, ale již nyní japonská automobilka oznámila, že pro evropské trhy dozná model IS F dalších změn. Ty se tentokrát dotknou hlavně podvozku, jenž by měl lépe odpovídat požadavkům evropských zákazníků. Zlepšit se mají jízdní vlastnosti i komfort, neboť závěsy dostaly přestavenou geometrii a tužší tlumiče i stabilizátory. Jízdní výkony zůstávají beze změn, evropský Lexus IS F, který jsme vám podrobně představili na tomto místě, tak zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,7 s a dosáhne rychlosti 270 km/h.

Kromě vylepšení na podvozku přibyly v seznamu prvků příplatkové výbavy devatenáctipalcové, čtrnáctipaprskové lité ráfky BBS a dvoutónově zbarvené kožené čalounění. Základní cena by se změnit neměla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus IS F modelového roku 2011

bazar

Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 016 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků