Lexus IS dostal ostrou verzi. Spoléhá se na motor 5.0 V8, samosvor a svou krásu

Mirek  |  23. 02. 2021 09:47

https://www.evo.co.uk/lexus/203543/lexus-is500-... ...
Tradicne tragicky preklad.
Original zde.

Odpovědět  |   | 

Když si chceš hrát na chytráka, najdi si aspoň skutečný originál:

https://pressroom.lexus.com/2022-lexus-is-500-f-sport... ...

Odpovědět  |   | 
Dušín  |  23. 02. 2021 10:04

😭😭😭

Odpovědět  |   | 
Kosa na kámen  |  25. 02. 2021 00:35

Však ty dostaneš , co si zasloužíš

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 02. 2021 11:44

500 koni a kilo za 5... spickova inzenyrska prace japoncu...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  23. 02. 2021 12:08

Není to 4x4 jako tvoje R a ty 2-3 metráky navíc taky zrychlení nezlepšují.

Odpovědět  |   | 
MirekDušín  |  23. 02. 2021 12:13

Zrychleni na 100 je tak jedine,co lze tomuto mistrovskemu dilu vytknout,ikdyz kdo si tohle kupuje,neni prizemni debil a ocenuje celkovou koncepci.
Ubozak s nadopovanym 2.0 Tsi je opravdu mimo misu.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 02. 2021 12:37

Zajimave ze jini s jednou pohanenou napravou to umi vyrazne rychleji a pri 500 konich atakuji casy pod 4... takze ne, 4kolkou to neni.

Ostatne i 100-200 je bidne. A pokud se ohani vahou tak je to opet inzenyrsky fail japoncu ze jim to vazi moc

Odpovědět  |   | 
Dušín  |  23. 02. 2021 14:00

Jsi nýmand a auta nechápeš

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 02. 2021 16:03

Co už nadělám

Odpovědět  |   | 
JanK  |  23. 02. 2021 16:36

Ja tam vidim 4.5s, co mi teda tak zle nepride. Co sa vahy tyka, Lexus su obecne tazke auta napriklad aj kvoli odhlucneniu, ktore je proste spickove. Podla mna je to perfektny stroj a ze dokaze nieco s podobnym vykonom vystartovat rychlejsie by dom fakt neriesil.

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 02. 2021 16:54

Nikdo tě nenutí nic řešit. Auto jede jako konkurence co má o 100 koní méně. Odhlučnění je jako u konkurence, jen váha větší. Pokud se ti to auto líbí, proč ne, kupce to mít bude. Pokud se tí líbí a kupuješ tak ať slouží.

Odpovědět  |   | 
DušínMirek  |  23. 02. 2021 17:00

Ktera konkurence ma V8 normal aspirated = lahodny zvuk podladeneho osmivalce,ktery bude slouzit na veky .
Jak jsem rikal,nerozumis autum,jen cisla a cisla,zamrzla puberta .
Tve argumenty jsou super k smichu. Pobavils

Odpovědět  |   | 
goes  |  23. 02. 2021 17:43

Co už nadělám

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 02. 2021 20:55

Natural aspirated...

Odpovědět  |   | 
Update  |  24. 02. 2021 21:35

Nahradni dily hujdaj kij tvrda prace ve skladu,co ,socko

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  24. 02. 2021 15:29

Goes konkurence a která?Snad jedině Porsche má ještě motor bez turba či kompresoru.Navíc jsou to údaje výrobce no realita může být lepší i horší.

Odpovědět  |   | 
goes  |  24. 02. 2021 21:25

Forma plneni je nezavisla. Auto ma nejaky vykon a ten hybe autem. A na ten to proste nejede.

Odpovědět  |   | 
Update  |  24. 02. 2021 21:34

Jsi proste jen ubozak s fordem mpv v nafte a tady bude neco kecat

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  23. 02. 2021 13:09

neviem ci je to len tou farbou. ale je to krasavec ako z vonku tak zvnutra a este aj s motorom. ziadne ampere

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 68 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků
TEST Kia e-Soul 64 kWh: Sladký život s volty a ampéry i v třeskutých mrazech?

Kia e-Soul 64 kWh

První generace Kie Soul se světu představila už v roce 2008 a pro značku představovala důležitý milník. V té době Kia nabízela vcelku fádně vypadající picanta, ria nebo cee’dy a funky krabička na čtyřech kolech byla konečně vozem, po které bylo možné toužit.

21.  2.  2021 | Richard Herbich | 42 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lidové auto v ČSSR. Stála více než dům!

Škoda Rapid Convertible byla nejdražší lido…

Kupé Garde a Rapid si pamatujeme všichni. Zahraničním zákazníkům však standardní specifikace nestačily, a tak se dočkali různých přestaveb. Jednu z nich Britové dokonce připravili pro československého zájemce. Za kabriolet Rapid Standard však tehdy zaplatil víc než za rodinný dům!

30.  1.  2021 | | 49 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda RapidHistorie
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia