Lexus IS 350: v Evropě určitě ano, u nás asi ne

Japonská automobilka Lexus si je vědoma, že pokud má prorazit v segmentu luxusních vozů střední třídy, musí nabídnout minimálně to, co konkurence. V dnešní době si může zákazník vybrat pouze ze dvou motorů - naftového o objemu 2,2 l a výkonu 130 kW (177 k) nebo benzínového šestiválce o objemu 2,5 l s výkonem 157 kW (214 k). Ani jeden motor tak nemůže konkurovat komplexní nabídce automobilek BMW, Mercedes, Audi či Alfa Romeo, což jsou v Evropě největší konkurenti.

Lexus však má v zásobě současnou vrcholnou verzi, kterou značí jako IS 350. Jak asi tušíte, pod kapotou je šestiválec o objemu 3,5 l s výkonem 225 kW (306 k). Litrový výkon zde patří k tomu nejlepšímu na trhu a motor zrychlí s malým IS na stovku za výborných 5,9 s a vůz dosáhne maximální rychlosti 239 km/h.

Právě tento model se má v brzké době objevit na vybraných trzích v Evropě a nikomu tak nebude bránit jít si koupit tuto verzi k naším sousedům. Cena nebyla prozatím stanovena a bude určitě velmi rozhodujícím parametrem při výběru.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 56 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků