Lexus IS 350: v Evropě určitě ano, u nás asi ne

Japonská automobilka Lexus si je vědoma, že pokud má prorazit v segmentu luxusních vozů střední třídy, musí nabídnout minimálně to, co konkurence. V dnešní době si může zákazník vybrat pouze ze dvou motorů - naftového o objemu 2,2 l a výkonu 130 kW (177 k) nebo benzínového šestiválce o objemu 2,5 l s výkonem 157 kW (214 k). Ani jeden motor tak nemůže konkurovat komplexní nabídce automobilek BMW, Mercedes, Audi či Alfa Romeo, což jsou v Evropě největší konkurenti.

Lexus však má v zásobě současnou vrcholnou verzi, kterou značí jako IS 350. Jak asi tušíte, pod kapotou je šestiválec o objemu 3,5 l s výkonem 225 kW (306 k). Litrový výkon zde patří k tomu nejlepšímu na trhu a motor zrychlí s malým IS na stovku za výborných 5,9 s a vůz dosáhne maximální rychlosti 239 km/h.

Právě tento model se má v brzké době objevit na vybraných trzích v Evropě a nikomu tak nebude bránit jít si koupit tuto verzi k naším sousedům. Cena nebyla prozatím stanovena a bude určitě velmi rozhodujícím parametrem při výběru.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků