Lexus IS 250C již vstupuje na český trh

Po modelech IS 220d, IS 250 a výkonném sedanu IS F přichází třetí varianta modelové řady Lexus IS, tentorkát pro vyznavače jízdy pod otevřeným nebem. Nový model IS 250C jsme vám podrobně představili na tomto místě, používá lehkou skládací hliníkovou střechu, která dokáže proměnit kupé v kabriolet a naopak jen za 20 sekund. A nyní přichází i na český trh.

IS 250C bude i v mísntích podmínkách používat zážehový agregát 2,5 l V6 z modelu IS 250 o výkonu 153 kW/208 k v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou. Ve standardní výbavě najdeme osm airbagů včetně kolenních pro řidiče i spolujezdce či systém integrovaného řízení dynamiky vozidla VDIM, osmnáctipalcová litá kola, kožené čalounění elektricky stavitelných a vyhřívaných sedadel, dále systém bezklíčového odemykání a startování „Smart Entry and Start“, tempomat, dešťový senzor nebo dvouzónová elektronicky řízená klimatizace.

Cena modelu IS 250C ve standardní výbavě činí 1 289 000 Kč včetně DPH. Vůz lze objednávat již nyní, u prodejců bude k vidění ve druhé polovině července.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lexus IS 250C

bazar

Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2010
Stav: 95 229 km
Cena: 570 000 Kč
Lexus GS 3
Rok výroby: 2010
Stav: 154 460 km
Cena: 300 000 Kč
Lexus RX 3,5
Rok výroby: 2013
Stav: 96 016 km
Cena: 600 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků