Lexus HS 250h: kolem nového hybridu stále mlha

Lexus HS 250h: kolem nového hybridu stále mlha

Čas zbývající do otevření bran detroitského autosalonu, který bude bohužel dost poznamenán neúčastí některých automobilek, se nebezpečně krátí a zatímco některé automobilky již stihly vytasit všechna svá esa z rukávu, Lexus nás o svém chystaném hybridním sedanu stále nechává spekulovat.

Podle nejnovějších informací zveřejněných spolu s prvním neoficiálním náčrtem v japonském tisku, bude novinka s označením HS se svými rozměry přiblíží k modelu IS. Jejím srdcem se zřejmě stane systém hybridního pohonu Toyoty, který bude kombinovat spalovací motor a elektromotor zpočátku napájený z NiMH baterii. Právě s nimi by se novinka měla na trhu objevit v průběhu roku 2009, přičemž na Li-ion baterie si bude muset zájemce počkat o rok déle. A my si zatím počkáme na bližší informace, které budou k dispozici snad ještě před zahájením autoshow.
Klepněte pro větší obrázek
Lexus HS250: možná finální podoba
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Lexus RX 3.311
Rok výroby: 2009
Stav: 148 129 km
Cena: 280 000 Kč
Lexus RX300 2.995
Rok výroby: 2004
Stav: 175 005 km
Cena: 140 000 Kč
Lexus IS250 2.5
Rok výroby: 2009
Stav: 118 770 km
Cena: 250 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků