chtelo by to 4x4, u soucasneho to hodne vadi...
GS AWD se dělá jen se neprodává v evropě..
U soucasneho vadi zejmena naprosto zoufaly az nepouzitelny informacni system vozidla. To ze podobnou hruzu cpou do Avensisu je samo o sobe dost strasne, ale v kategorii GS je to pruser na n-tou.
tak to mi nevadi.. navigace se mi libi a jinak to nastavim a uz je mi to fuk...
Bohuzel jsem tim nejel, muzes to trochu rozvest, v cem je nepouzitelne a co?
Zakladnim problemem je, ze Toyota neumi udelat pouzitelne ovladani, pouzije tedy naprosto nesmylne dotykovy display, ktery do auta z principu nepatri, nacez je cela manipulace tak slozita az je nebezpecna, coz Toyota misto redesignu resi tim, ze znepristupni vetsinu funkci navi za jizdy auta. Coz je samozrejme naprosto na zabiti, protoze fakt neni ani pohodlne a casto ani mozne hledat na dalnici misto k zastaveni jen proto, aby si clovek prenastavil navi. Druhou moznosti je hlasove ovladani, ktere je ovsem nepouzitelne jako kazde hlasove ovladani v dnesni dobe.Navic ovladani vozu neni centralizovane, takze veci se nedelaji jenom displayem, ale zaroven stopadesati sesti tlacitky ruzne nahodne rozhazenymi po palubni desce, nektere z nich jsou pro jistotu schovany do supliku a to na zaklade logiky, kterou chape snad jenom Japonec, ale ktera v zasade vychazi z principu, ze cim pouzivanejsi funkce, tim hure dostupna.
mne praveze tento "letecky" sposob (kazda funkcia ma vlastne tlacidlo) vyhovuje.
"Letecky" zpusob je neco jako ma Volvo nebo Saab, tuna tlacitek, ale logicky rozdelena a dostupna. Toyota/Lexus maji tunu tlacitek, ktera jsou chaoticky rozhazena podle hesla cim dulezitejsi tim mene dostupne a jeste jsou casti pouze na dotykove obrazovce a dostupne pouze kdyz auto stoji. To je proste na zabiti, to nema s letadlem nic spolecneho. Kdyby letadla mela ovladani jak Toyota, tak by spadlo kazde druhe a kvuli zmene poloviny nastaveni by musela pristat a zastavit na ranveji. :-D
no skus konkretizovat, lebo mi to pride ze opat prehanas.
OK, dam si na to pozor. Nicmene ohledne dotykovky bych nebyl tak striktni, protoze pred par lety to mel v podstate kazdy a byla to desna moda. Ze se vcelku brzo ukazalo, ze je to kravina je fakt, ale to je stejne jako s palubakem v Acco 7G - automobilka to resi, az kdyz uz je to fakt problem a vzhledem k prodejum GS po faceliftu se nedivim, ze to neresili. Soucasne je to ale neomlouva, pokud je to tak dementni. Na strane druhe, kdyz si clovek vzpomene na hokusy pokusy u BMW, tak ta ergonomie neni rozhodne problem pouze Toyoty. I takovy renault ma napr. u Espace tak dementni ovladani a tak extremne stupidni displej, ze by jim clovek ruce usekal (zapinani tempomatu na stredovem panelu pred saltpakou, nemoznost zobrazeni jakychkoliv smysluplnych informaci, kdyz se palubni system rozhodne, ze je neco spatne a tak neunavne sviti pouze "chyba" - v uvozovkach, protoze jak je u FR aut zvykem, o chybu se ve skutecnosti nejedna, jen je pomatena elektronika apod.).
jezdim jese s lc a jsem libi se mi ze kam prijedu tak i odjedu vyjedu - a to u zadokolky neplati...
No výborně, za chvíli budeme jezdit hybridníma dvouválcema, ale nikomu to vadit nebude, protože budou mít 6xturbo a ve finále přece výkon osmiválce. Ať žije tahle "ekologie"
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.