Lexus GS: malý facelift a velký osmiválec (spy photos)

Lexus GS se dočká malého faceliftu. Stane se tak poprvé od uvedení modelu na trh v roce 2004. Změny se odehrají na obou náraznících a na přední masce, ale rozdíly budou skutečně minimální. Kromě toho se podle slov automobilky zapracovalo také na stabilizačním systému, který by měl být tolerantnější k sportovní jízdě.

Největší změna se ale odehraje pod kapotou modelu. Zde již nebude vrcholnou motorizací „hybrid“ GS 450h, ale osmiválec o objemu 4,6 litru z modelu LS460. Ten bude ovšem disponovat mírně sníženým výkonem na 255 kW/347 k. Točivý moment agregátu bude vrcholit na hodnotě 459 Nm při 4100 ot./min. To bude stačit k tomu, aby GS 460 zrychlilo na stovku již za 5,5 s, maximální rychlost bude klasicky omezena na 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Klepněte pro větší obrázek
Lexus GS

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků