Lexus GS: malý facelift a velký osmiválec (spy photos)

Lexus GS se dočká malého faceliftu. Stane se tak poprvé od uvedení modelu na trh v roce 2004. Změny se odehrají na obou náraznících a na přední masce, ale rozdíly budou skutečně minimální. Kromě toho se podle slov automobilky zapracovalo také na stabilizačním systému, který by měl být tolerantnější k sportovní jízdě.

Největší změna se ale odehraje pod kapotou modelu. Zde již nebude vrcholnou motorizací „hybrid“ GS 450h, ale osmiválec o objemu 4,6 litru z modelu LS460. Ten bude ovšem disponovat mírně sníženým výkonem na 255 kW/347 k. Točivý moment agregátu bude vrcholit na hodnotě 459 Nm při 4100 ot./min. To bude stačit k tomu, aby GS 460 zrychlilo na stovku již za 5,5 s, maximální rychlost bude klasicky omezena na 250 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Klepněte pro větší obrázek
Lexus GS

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků