Lexus GS F se stává realitou. Představí se 13. ledna v Detroitu

Dr.Norge  |  18. 12. 2014 09:37

.. dakujeme Lexi, a tesime sa !

Odpovědět  |   | 
RadunnaCZ  |  18. 12. 2014 16:38

... a lidé si kupují Audi... PROČ???

Odpovědět  |   | 
DoesntMatter  |  18. 12. 2014 18:19

Aby si ho poyom od nich po 3 rokoch mohol kupit kazdy druhy trupik 😃

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 12. 2014 21:00

Z toho mala co je videt to bude asi pekna obluda. Tak strasne komplikovany design se jen tak nevidi, ale treba bude zbytek auta jednodussi... Kazdopadne nejak nechapu lidi, co si kupuji tuhle predrazenou Toyotu. Ale proti gustu...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 12. 2014 21:27

A proč si lidé kupují předražené WV v podobě Audi, Porsche..... Ty máš opravdu super názory. Navíc jsi to ještě ani neviděl, ale již všechno víš. Někdy se podívej, jak je ta "předražena Toyota" hodnocena a kolik opravdu stojí v porovnání s konkurencí.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 12. 2014 22:27

Vsak pisu, proti gustu... Tisic lidi, tisic chuti. Lexus je drahy jak svina a pokud jsou tu klenoty typu MB, Audi a BMW, tak nerozumim, kdo si to v Evrope kupuje. Ale je fakt, ze vlastne skoro nikdo... V porovnani s nemeckou premii tady Lex proda par jednotek a je to tak v poradku.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  18. 12. 2014 23:16

Podívej se alespoň na nějaké testy a nepiš tady tyhle pitomosti. Alespoň zjistíš, jak je to s cenou, kvalitou a hodnocením k tebou opěvovaným značkám doopravdy.
http://autosalon.iprima.cz/videa/lexus-300h-f-sport...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 12. 2014 23:43

Vis, to je tezky... Lexus je pro me takovy japonsky pokus o premiovku... Nizsi cenu povazuji za nutnost, aby clovek alespon zvedl oboci k teto lepsi Toyote, ale cena je neco, o co tady vubec nejde. Kvalita? Ta je tady proste podminkou.... Spolehlivost? Tady plati predchozi... A hodnoceni??? Utracim-li svoje miliony, pak je mi nejake hodnoceni redaktora z TV absolutne volne! Proste chci mit na kapote hvezdu, vrtuli, nebo ctyri kruhy, to je premie... A o to v tehle tride jde. Lexus je pokus, snaha, nadeje, ze to treba nekdy taky dokazi jako nemecka premie, ale je to porad jen a jen Toyota. Muze klidne lip jezdit, mit lepsi vybavu a lepsi vlastnosti, nizsi cenu, vsechno je to malo, furt to bude vedle D3 jen krabicove vino z Lidlu...

Odpovědět  |   | 
john  |  19. 12. 2014 08:24

To co chces ty ale nikoho nezajima, jsou tu taky totiz lide , kteri chteji travit vice casu na silnici se svojim autem nez v servisu...

A audi ( pro vas premie) prece patri VW , tak proc vam vadi ze lexus patri toyote?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 12. 2014 19:15

To sice chapu, ale trh mi dava jaksi za pravdu. To ze si tady kluci, kteri bud jeste nemaji ani papiry a nebo prohaneji nejakou ojetinu nalhavaji, ze by si vybrali Lexuse je fajn, ale ti, co skutecne tato auta kupuji ukazuji, ze je to proste jen a jen o D3 a LEX, pres vsechna sva pozitiva, je nekde opodal... Jinak to, ze VW koupil AUDI je snad neco jineho, nez ze si Toyota vytvorila brand pro sve "lepsi" vozy... Asi neco jako DS a Citroen...

Odpovědět  |   | 
Lejdys  |  19. 12. 2014 19:56

Trh ukazuje jen to, že všichni si kupují tzv. prémiovky, protože na to mají a koupí si naftu, protože chtějí ušetřit... nic víc trh neukazuje...pro germánce je to povinnost....čecháček to kupuje proto, že si všichni budou myslet, že na to má....už nikdo neřeší, že jezdí v chrochtáku právě proto, aby ušetřil...LEX naftu neprodukuje....naopak si ho přizvalo BMW, aby koexistoval s hybridními systémy... proto jsou prodeje LEXE takové jaké jsou....ale LEX nikdy nedělal auta proto, aby stála na každém rohu ulice.....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 12. 2014 00:12

Co to je za kecy...? Lex nikdy nedelal auta proto, aby stala na kazdem rohu ulice....??? Jsi clenem predstavenstva Toyoty? To je argument zoufalce... Kazda automobilka tohoto typu chce, aby jejich auta stala na kazdem rohu, ale musi na to mit... zakazniky... A ty jaksi Lex nema v mire jako D3, ale ver mi, moooooc by chtel...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 12. 2014 22:07

Tak jestli máš přes 56 let, tak jsem pro tebe kluk. Od toho si odvoď ostatní své věštění ze skleněné koule. Jinak, ojetinu jsem nikdy nevlastnil.
Já jen z tvého popisu jasně chápu, že patříš do skupiny lidí, kteří mají touho vlastnit německé auto, pokud možno v dieselu, v nejhorším případě Škodu, ale proboha nic, co by vyrobili lidé se šikmýma očima. Je ti jedno, jestli je to lepší, ale máš pocit, že bys jinak klesl v očích okolních lidí v žebříčku sociálního postavení.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 12. 2014 00:27

Nebud tak vztahovacny Miro, nikde jsem nemluvil konkretne o tobe... Nikdy jsi nevlastnil ojetinu? Tak to jsi o moc prisel, teda minimalne v zacatcich ridicske kariery jsi musel mit super vychozi podminky, kdyz jsi mohl skocit napoprve do nove kary...
Jinak ano, preferuji a vlastnim nemecka nebo ceska auta. Nevidim jediny duvod porizovat si neco vyrobeneho mimo Evropu, kdyz tady "doma" mame tak fantasticke kousky. Zcela nechapu tve vyjadreni "v nejhorsim pripade Skodu"...? Je na tom neco spatneho, ze si Cech koupi ceske auto? Ze sve kristalove koule vestim, ze asi budes mit mirny komplex ze vseho ceskeho...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 12. 2014 15:55

Nevidím nic špatného v tom, když si kdokoliv koupí jakékoliv auto odkudkoliv. Jestli to tedy chápeš. Upřesním jen, že mohu chválit kterékoliv auto a ukazovat nedostatky kteréhokoliv auta, ale nebudu psát automaticky, že auta Toyoty, Lexus, jsou špatná, když k tomu nemám jediný relevantní důkaz a vychvalovat jiná auta, oproti těmto autům, jen proto, že jsou německá.
Klidně si kup české auto a klidně ať si ho koupí každý, kdo o něj projeví zájem. Jenže u tohoto výrobce mi vadí, že zneužívá svého postavení a šroubuje cenu tam, kde za tohle není žádné opodstatnění. Přirovnal bych to v současnosti k cenám pohonných hmot. Jsem přesvědčen, že kdyby na trhu nebyla síť ONO, tak skoro nevíme, že ropa výrazně zlevnila. Čím dále jsi od možnosti na tuto benzínku zajet, tím vyšší cenová hladina je. Tím chci říci, že Škoda je nenažraná a dokud prodeje budou, tak jak si je sami děláme, tak cena bude stále silně nadsazená.
A věštíš stále špatně.

Odpovědět  |   | 
MKiss  |  19. 12. 2014 09:40

Touareg, Q7 aj Cayenne sa robia na jednom pase, rovnakou technikou, rovnakym robotnikom. Asi tolko k predstave o premiovosti, nepocul som ze by sa napr. GS montovalo na rovnakej linke ako Avensis..

Odpovědět  |   | 
honziss  |  19. 12. 2014 16:08

To MKiss: pravda a kdo nekdy byl v Blave ve vyrobe se podivat, tak dobre vi, ze Q7 se tam montujou se stejnou peclivosti jako CityGo a vsechno ostatni :)

Odpovědět  |   | 
honziss  |  19. 12. 2014 15:43

2 Tom: ja jsem se pri utraceni sveho milionu vratil od bmw k lexusu. Proc? Vyssi kvalita, pohodli, ticho, zivotnost, mensi ztrata ceny a to vsechno za lepsi penize.

Doporucuji vsem, kteri lexus kritizuji si ho na den pujcit a pak si pujcit na den neco z D3.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 12. 2014 19:10

Rad bych uvedl na pravou miru, ze vubec nezpochybnuju kvalitu, cenu, ticho apod. Co zpochybnuji je to, ze LEX dela, dle meho nazoru!, fakt nepekny auta (ne hnusny, ale zadna krasa to neni) a jelikoz si auta teto kategorie lide kupuji hlavne kvuli image, tak tady je, dle meho skromneho nazoru, nejvetsi problem... Muzeme se tu dohadovat jak dlouho chceme, ale stejne tak jako LG neni jabko, tak Lexus neni D3... Jinak spolehlive, tise a komfortne te povozi i Mondeo...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 12. 2014 15:56

Ty ses ve své zabedněnosti na ten test ani nepodíval, jinak bys ty další pitomosti o kvalitě, spolehlivosti a hodnocení nenapsal.

Odpovědět  |   | 
honziss  |  19. 12. 2014 16:03

Ne, ja se na ty testy taky nedival. Protoze ja obe auta vlastnim, s jednim najeto 120000km a s druhym 10000km a prachy si necucam z prstu, nybrz vydelavam, takze pri vyberu auta jsem sakra peclivej. Nicmene to, ze ma Lexus skore spolehlivosti o parnik lepsi nez D3 neni zadny tajemstvi :)

Odpovědět  |   | 
Lejdys  |  19. 12. 2014 11:41

Odkaz na super vtipné komentátory není zrovna šťastné....nicméně já zase nechápu, proč lidé utrácí peníze za německou produkci...mám zkušenosti se všemi třemi značkami a až na MB, který se poslední 3...4...roky sebral za ty peníze jednoduše nestojí...v tomto smyslu je LEX jednoznačně na úrovni, ne-li nad úrovní germánců...technologicky...kvalitativně apod...design je silně subjektivní věc...pokud se dá hovořit o designu....o5 bych zmínil pouze MB...AUDI i BMW jsou jen další a další reinkarnace toho samého již několik let...LEX dělá design...to ovšem neznamená, že se musí líbit všem...

Odpovědět  |   | 
Lejdys  |  19. 12. 2014 19:13

Spíš bych se vrátil k podstatě článku...jako GS se mi to nezdá...za předpokladu, že nezmění přední lampy...ty jsou podobné NX, ale tomu zase neodpovídá nízká stavba...co takhle IS s upgradem front části ve verzi F ...?... těším se na leden....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 12. 2014 22:34

Já si myslím, že to Lexus GS F je. Není to domněnka jen českých novinářů a zatím na to vše ukazuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A