Lexus GS-F je již ve vývoji, dostane prý desetiválec z LF-A

10 komentářů

Antiautomat
31. prosince • 13:29

Bude to mat aj manual? Alebo klasicky blbuvzdorny system brzda plyn? Pevne verim ze zasa zacne niekto za ''sportovy'' prezentovat dalsi dve tony vaziaci nezmysel s x-stupnovym automatom, bateriou elektronickych systemov, vsemoznych asistentov, pitvornych tlacitiek, podsvietenych koleciek, joystickov, displejov, automatickych podvozkov a podobneho hnusu. Skratka a dobre so vsetkym moznym, len nie s tym, co treba na radost z jazdy.
Kruci, uz v prvaku na zakladke som karosy s automatom neznasal, ika Z280 s vodicom, ktory sa s tym aspon trochu nesral, to bolo to prave. Pokial dokonca trhol na semafore novsiu karosu, nasledoval vzdy aplaus :-D Nech zije Ultima GTR a vetkym vela zdaru do Noveho roku!

Thor
1. ledna • 10:35

Problém je,že automobilky živí prodej. Ne zbožná přání lidí na Autorevue, co si nekoupí ani model 1:24 :-P

Antiautomat
1. ledna • 11:34

...a predaj zivi reklama...

Radek Ondrášík
31. prosince • 14:06

Nikdo tě nenutí to kupovat. Pokud ti to nevyhovuje, jdi jinam. To co je pro jednoho nesmysl, je pro jineho dulezita vec. A to, co zakaznici chteji ukazuji prodeje. Holt tech dvoutunek s automatem se proda jaksi vice, nez ultim, tedy aut na jediny ucel.

Antiautomat
31. prosince • 16:19

Samozrejme ze sa ich preda viac, ono tych tazko-tonaznikov je na swete aj viacej je, ze ano... Urcite su mnohostrannejsie a dokonnca vhodne aj na denne pouzivanie, suhlas aj v tom, samozrejme. To mi nevadi, vadi mi len, ked nejaka automobilka prezentuje svoj model auta ako *sportovy*, slubuje neskutocne zazitky a neviem co este, pricom to cele ma so sportovostou spolocne tak vela ako spominany Ikarus Z280 s atomovou bombou. Viz prezentacia IS-F, na ten okruh sa to auto hodi ako past na oko :-) Skratka dalsia sportovost systemom plug and play (pripadne plug and pray ak sa nedajboze poserie elektronika a nebude mi to same radit kvalty)....

Radek.
1. ledna • 1:27

Hele "puristo" - a ruční pumpičku na palivo a na olej bys zpátky nechtěl?
Je hezký že se tady snažíš čůrat proti větru (znám 2 typy řidičů - jedni co na automaty neustále nadávají a druzí kteří s ním už SAMI jeli po městě), ale možná ti ještě nikdo nestačil vysvětlit že i ty prastaré městské Karosy s automatem mívaly možnost manuálního řazení - a kdo koho na křižovatce "vzal" tedy záleželo mnohem víc na nátuře dotyčného řidiče než na převodovce v příslušném kakáči...

Antiautomat
1. ledna • 11:30

Tu na olej mam este v garazi, pekne zachovaly kusok :-)Uniklo Ti ale, ze mi nevadi automat a kopec elektroniky (do takeho LS460, preco nie). Vyvoj ide prave tou cestou a na tom nie je nic zle. Ono je to v poriadku, ale len dovtedy, kym to niekto nezacne prezentovat ako nieco uzasne sportove, komunikativne a neviem este ake.
Ak ten sport spociva v ovladani malej nasobilky palubneho pocitaca a v slapani na gas (vsak co, jazdi to same), potom je to fakt tazky sport. Potom sa za sportovy da povazovat uz aj hociktory sucasny kusok MHD, staci mu mierne rozmrdany megafon (decibely musia byt, ale na temu rozmrdane trubky niekedy inokedy, to je dalsia unikatna trieda tzv.sportovcov)Do sportovej masiny skratka automat nepatri, sportovu masinu si kupujem na jazdenie, nie na vozenie. Musi to byt jednoduche, s maximalnou vazbou na vodica, o vsetkom rozhoduje len a len vodic a nie dajaky priblbly chip. Co tam dam, to tam mam, co chcem, to masina aj spravi, spravi to hned a zaraz a pekne da aj pocitit...Ci to uz bol ZF alebo aisin, ani jeden ktory som skusal toto zatial nedokazal :-)

Bořek Hudák (bhudak)
31. prosince • 14:41

Jde spíš o to, že na trhu už podle informací dostupnějch na internetu člověk skoro nenajde auto o kterym se sní každýmu puristovi, i když by v životě z toho auta nedokázal vyždímat ani 60% jeho schopností...

Ballo
31. prosince • 15:32

Zas tak zlé to není kolego, stále je tu anglická puristická produkce, viz již zmíněná Ultima, Noble či kopletni nabídka Catterhamu. A pokud má někdo opravdu zájem o adrenalinové svezení, tak není problém takřka jakékoliv auto přestavět (či si nechat přestavět) na "závodní speciál" a trávit víkendy v Zeleném pekle. Kolik to vše stojí je už ale jiná otázka...

Vít Holubovský (K4m1k4z3)
31. prosince • 15:30

Dovolím si nesouhlasit, pořád tu je: TVR, Noble, Lotus, Caterham, Mazda MX-5, Nissan Fairlady Z, atd. Bude Toyota FT-86, Mazda plánuje návrat puristické RX-7, takže to nebude zase tak horké.

Doporučujeme

Články odjinud