Lexus GS-F je již ve vývoji, dostane prý desetiválec z LF-A

Japonský tisk přinesl v těchto dnech zprávu o vývoji ostrého sedanu GS-F. Na něm automobilka již nějakou tu dobu pracuje, nyní ovšem začínají na povrch pronikat různé více či méně věrohodné informace o tom, jak to s GS-F vlastně dopadne. Fakt, že jen nedávno faceliftovaný Lexus GS se na trhy vydá i ve své podstatně „ostřejší“ verzi označené písmenem F, může konkurenci nepochybně způsobit vrásky na čele. A v daném segmentu ji rozhodně není málo, zmiňme jen třeba Audi RS6, BMW M5, Cadillac CTS-V nebo Mercedes E63 AMG.

V Lexusu se prý rozhodli dopřát GS-F výkonný 4,8 litrový desetiválec, který pohání první čistokrevný sporťák LF-A. Výrobce avizoval pouze drobné konstrukční a elektronické změny, výkon kolem 550 koní a točivý moment 480 Nm by ovšem měl zůstat. Příchod této verze zatím nebyl nijak upřesněn, když se však objeví v roce 2010, což není celkem pravděpodobné, bude to vcelku úspěch.

Klepněte pro větší obrázek
4,8 litrový desetiválec se má objevi i v ostrém Lexusu GS-F
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků