Lexus GS 350 F Sport: na SEMA jako VIP

Značka Lexus nebude v Las Vegas chybět ani letos. Tentokrát ve spolupráci s ladičskou společností pro tuto příležitost připravila speciální provedení nového modelu Lexus GS 350 F Sport.
Lexus GS 350 F Sport: na SEMA jako VIP

Letošní ročník veletrhu SEMA v Las Vegas začíná již zítra a ani tentokrát jistě o ryze americkou záležitost nepůjde. Automobilka Lexus si připravila premiéry hned několika speciálních prototypů pokrývající prakticky kompletní rozsah aktuálně dodávaných řad od IS po LS 460 F Sport a najdeme mezi nimi také zvláštní provedení Lexus GS 350 F Sport VIP.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na přípravě tohoto prototypu se podílela také společnost VIP Auto Salon

Možná si vzpomenete, že špičková verze nové generace řady Lexus GS v podobě typu GS 350 F Sport slavila svoji premiéru již vloni na autosalonu v jihoafrickém Johannesburgu a krátce nato byla k vidění také na SEMA v Los Angeles 2011, ale toto je něco jiného. Značka Lexus při přípravě prototypu na snímcích sáhla po spolupráci s kalifornskou ladičskou společností VIP Auto Salon.

Lexus GS F Sport míří na SEMA Show (fotogalerie + video)

Lexus GS F Sport míří na SEMA Show (fotogalerie + video)

Nejvýznamnější novinkou této stavby, kterou ale na první pohled nespatříte, je instalace přeplňovací sady s kompresorem Apexi CG SPL, nicméně více zatím nevíme. A tak alespoň připomeňme, že standardní, atmosféricky plněný šestiválec s objemem 3,5 l (je stejný pro standardní GS 350 i GS 350 F Sport) dosahuje výkonu 306 koní (225 kW) a točivého momentu 375 Nm.

Lexus GS: zpátky ve hře

Lexus GS: zpátky ve hře

Součástí ladění jsou také sada aerodynamických doplňků z dílen firmy Wald International, která jinak patří k tradičním úpravcům vozů Lexus, posílená brzdová soustava Brembo, snížené pérování RSR Super, výfuková soustava PTS Joe Z Series nebo dvacetipalcové lité ráfky Vossen CV7 obouvající pneumatiky Yokohama s rozměry 255/30 vpředu a 275/30 vzadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků