Lexus GS 350 F Sport: na SEMA jako VIP

Značka Lexus nebude v Las Vegas chybět ani letos. Tentokrát ve spolupráci s ladičskou společností pro tuto příležitost připravila speciální provedení nového modelu Lexus GS 350 F Sport.
Lexus GS 350 F Sport: na SEMA jako VIP

Letošní ročník veletrhu SEMA v Las Vegas začíná již zítra a ani tentokrát jistě o ryze americkou záležitost nepůjde. Automobilka Lexus si připravila premiéry hned několika speciálních prototypů pokrývající prakticky kompletní rozsah aktuálně dodávaných řad od IS po LS 460 F Sport a najdeme mezi nimi také zvláštní provedení Lexus GS 350 F Sport VIP.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na přípravě tohoto prototypu se podílela také společnost VIP Auto Salon

Možná si vzpomenete, že špičková verze nové generace řady Lexus GS v podobě typu GS 350 F Sport slavila svoji premiéru již vloni na autosalonu v jihoafrickém Johannesburgu a krátce nato byla k vidění také na SEMA v Los Angeles 2011, ale toto je něco jiného. Značka Lexus při přípravě prototypu na snímcích sáhla po spolupráci s kalifornskou ladičskou společností VIP Auto Salon.

Lexus GS F Sport míří na SEMA Show (fotogalerie + video)

Lexus GS F Sport míří na SEMA Show (fotogalerie + video)

Nejvýznamnější novinkou této stavby, kterou ale na první pohled nespatříte, je instalace přeplňovací sady s kompresorem Apexi CG SPL, nicméně více zatím nevíme. A tak alespoň připomeňme, že standardní, atmosféricky plněný šestiválec s objemem 3,5 l (je stejný pro standardní GS 350 i GS 350 F Sport) dosahuje výkonu 306 koní (225 kW) a točivého momentu 375 Nm.

Lexus GS: zpátky ve hře

Lexus GS: zpátky ve hře

Součástí ladění jsou také sada aerodynamických doplňků z dílen firmy Wald International, která jinak patří k tradičním úpravcům vozů Lexus, posílená brzdová soustava Brembo, snížené pérování RSR Super, výfuková soustava PTS Joe Z Series nebo dvacetipalcové lité ráfky Vossen CV7 obouvající pneumatiky Yokohama s rozměry 255/30 vpředu a 275/30 vzadu.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků