Lexus CT 200h dostane pro modelový rok 2012 paket F Sport

Lexus CT 200h v provedení F Sport byl světu představen na autosalonu v Sydney už minulý rok na podzim. Veškeré zprávy o trochu vylepšeném hybridu ale končily tím, že se vlastně neví, kdy Lexus zařadí F Sport do své nabídky. Teď už to konečně víme. Luxusní odnož značky Toyota vydala tiskovou zprávu, ve které představuje novinky pro modelový rok 2012 a jednou z nich je právě paket F Sport.

Klepněte pro větší obrázek

Lexus CT 200h s výbavou F Sport bude upraven v naprosto stejném stylu jako jeho starší sourozenec IS. Těšit se můžeme na agresivnější nárazníky, jinou masku chladiče, povedená sedmnáctipalcová kola, sportovní kožený volant nebo kovové pedály. Na technice paket F Sport nezmění vůbec nic s výjimkou doladěného podvozku s přepracovaným odpružením. Neoficiálně se mluví také o tom, že by snad někdy mohlo přijít ještě ostřejší vydání, něco na způsob CT F. Pokud se tak skutečně stane, nečekejte pod kapotou nějaký pěkný šestiválec, ale upravený hybridní systém.

Pro nadcházející modelový rok dostane CT 200h také systém, který bude na vůz akusticky upozorňovat v případech, kdy řidič využívá EV mód a automobil tak není za jízdy prakticky vůbec slyšet. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků